Beantwoorden
joemar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

verkeerde emails in spam

beste sinds al enkele weken is het mij opgevallen dat ik vrij weinig emails krijg en normaal heb ik er minimum 10 per dag de laatste dagen zelfs niets. ook betalingen die ik via paypal deed zelfs die mails komen niet door. na verder onderzoek blijkt dat mijn spam folder enorm groot is geworden ik ben daar eens een blik gaan werpen en daar zaten al mijn mails ook die paypal waar ik over sprak hoe kan dit want ik heb deze mails 1000% zeker niet aangeduid als spam. hoe kan ik did vlotjes oplossen zodanig dat de juiste emails weer in de juiste mappen komen

 

alvast bedankt

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

verkeerde emails in spam

@joemar

 

Wat je al kan doen is de mails die niet in spam map horen selecteren en "niet spam" definiëren.

Ik zie direct geen mogelijkheid om dat om te keren. Dus als je ze ontspamt hebt moet je wel in de gaten houden dat het niet opnieuw gebeurt. Na het terugplaatsen van alles wat terug moet, plaats je de rest(spam) best tijdelijk in aandere map om overzicht te houden op wat er later nog gaat gebeuren.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

verkeerde emails in spam

@joemar

 

je kan(als je het nog niet gedaan hebt) eens kijken naar volgende link.

https://www2.telenet.be/nl/webmailadresboek#/all/spam

 

groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

verkeerde emails in spam

Ik weet niet of je via webmail werkt of via een mailclient, maar zelf werk ik met Mozilla Thunderbird en die werkt met een zelflerende spamfilter, een filter op basis van een spamlijst (SpamPal, SpamAssassin, ...) en geeft melding bij een 'scam mail'/phishing. Ook kan je adressen in je adresboek in een zgn. 'white list' zetten, zodat die zeker niet als spam gemarkeerd worden.

 

Ik heb dus wel bij Telenet ingesteld dat alle mails doorgestuurd worden, ook spam, maar dan wel met [SPAM] in het onderwerp. Op die manier houd ik de touwtjes zelf in handen.

 

Enfin, het is maar een idee...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Robijn
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

verkeerde emails in spam

Heb net hetzelfde gemerkt. Veel legitieme emails worden plots als spam beschouwd. Een merkbaar verschil met enkele weken geleden. Ik vermoed dat Telenet iets heeft aangepast maar het zelf niet doorheeft.

 

Heb daarom de optie 'markeer spam met tags [SPAM]' ingeschakeld om zeker geen emails te missen.

0 Likes