Beantwoorden
hubert21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

verwijderde mailbox (1dag) terug plaatsen?

van de regen in de drop, volgende situatie stelt zich: mijn schoonouders(al op leeftijd) gebruiken enkel webmail om hun mails te bekijken, nadat mijn schoonvader op webmail uitlogde kon hij niet meer inloggen (was wss al heel lang ingelogd :-). Ook via de originele login W****** (ooit gekregen door telenet)lukte dit niet meer. Bij mijn schoonmoeder was er geen probleem, maar eigenaardig genoeg kwamen zijn emails niet meer binnen. Als ik inlogde bij mijn schoonmoeder kon ik zijn emailadres zien staan maar ik kon hem niet koppelen.

Ik heb dan zondagmorgen een nieuwe mailbox voor hem aangemaakt en zo proberen koppelen maar dit lukte ook niet. Ik heb dan de mailbox terug verwijderd en hem dan proberen toe voegen via een alias op mijn schoonmoeder haar account maar dat lukt niet omdat ik de mailbox terug verwijderd had? Waarschijnlijk ben ik daar zelf in de fout gegaan.

Nu is de vraag, kan die mailbox terug vrij gegeven worden of toch zeker zijn emailadres zodat dit kan toegevoegd worden(alias) op mijn schoonmoeder haar account?

Efkes niet meer duidelijk op het moment..

5 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

verwijderde mailbox (1dag) terug plaatsen?

Oei. Voor één dag kunnen we deze niet terugplaatsen. In dit geval lijkt het erop dat je login aangepast is en dus niet meer bestaat uit cijfers en letters maar een mailadres. Hiervoor zou ik even contact opnemen met onze collega's via telefoon of op onze social media kanalen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

hubert21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

verwijderde mailbox (1dag) terug plaatsen?

Beste,

ik heb al telefonisch contact opgenomen maar ik raakte hiermee niet verder, ik had niet de indruk dat de telefoniste goed begreep wat juist het probleem was.

Haar advies was: wachten tot na de 3 dagen zodat de mailbox verwijderd is en dan gewoon met hetzelfde emailadres een nieuwe aanmaken? Ik weet niet als dit klopt?

Mijn vrees is dat na die drie dagen het niet meer goed komt.

De vraag is niet om voor 1 dag terug te plaatsen. De vraag is eigenlijk om zeker het emailadres niet kwijt te zijn( mijn vrees is dat dit samen met de mailbox verdwijnt..)

 

alvast dank voor uw antwoord

 

 

Ex-Netweter
 

verwijderde mailbox (1dag) terug plaatsen?

Dit forum is geen klantendienst. Als je niet tevreden bent met het antwoord dat de telefoniste gaf, kijk dan eens op volgende link om je verhaal te doen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

hubert21
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

verwijderde mailbox (1dag) terug plaatsen?

ok, heb ik gedaan, op hoop van zege

 

mvg,

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

verwijderde mailbox (1dag) terug plaatsen?

Ga naar het inlogscherm van Telenet webmail.

Vul het mailadres van uw schoonvader in en klik dan op "Vergeten ?" boven het paswoordveld.

Dan krijg je een scherm om opnieuw het mailadres in te geven. Volg dan verder de instructies en je zal een link krijgen om een nieuw paswoord te maken voor het mailadres.

Daarna kan je terug inloggen op webmail.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.