41880
netweters
|
18388
gesprekken
|
19873
vragen
|
Hey, heb de App van Streamz bijgewerkt in de Appstore en nu krijg ik het bericht dat m’n abo verlopen is, als ik dan probeer in te loggen met m’n Telenet account blijf ik de boodschap krijgen dat m’n abo verlopen is…Iemand m’n idee? 🤔
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Streamz App
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jo77 Heb je Streamz via Telenet site aangevraagd of via de Streamz site of Streamz app??
je kan niet inloggen als je een abbo hebt via de Streamz app of de site, enkel als je het via Telenet zelf hebt aangevraagd en geregeld.
dit als je op de tv box inlogt.
Hoe kan ik aanmelden in de Streamz apps met mijn Telenet account?
Daarnaast kun je ook gemakkelijk kijken via de Streamz-website en Streamz-apps. Meld je eenvoudig aan door op de Telenet-knop te klikken ( ) en in te loggen met je Telenet-accountgegevens waar je een actief Streamz-abonnement hebt dat is aangeschaft via Telenet.
Als je zeker bent dat je via Telenet nogsteeds een abonnement hebt op Streamz dan neem je best even contact op met de klantendienst zodat ze dit kunnen nakijken en rechtzetten
Werkt het via de Telenet TV-app en/of de TV-box (via het Streaming menu, niet de Streamz-app) wel?
Hey mijn Telenet diensten werden aangepast en men had m’n Streamz abo niet geactiveerd, heb contact gehad met Telenet en alles is hersteld . Bedankt voor al jullie hulp. 😉👍✨