Beantwoorden
Peter14
Experienced Beetjesweter
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Abonnement

De medewerking per telefoon is meer dan onvriendelijk er wordt bijna onmiddellijk wraak geuit tegenover de klant ik informeerde alleen maar om mijn pakket aan te passen en je wil niet weten hoe het is opgelost maar toch meld ik na wederom de deuren van de advocaat open te moeten doen voor Piet snot spelen met wraak uitkomsten. 

Ik wil een technische dienst naar mn thuis en zonder enige telenet te bellen. 

Graag antwoord op de situatie hier alles in orde voor de rest anders duidelijkheid en opkrassen en afsluiten maar helemaal niet half . Zoals nu geen abonnement aangesloten op tv maar mijn internet alleen. Ik betaal nogaltijd one pakket geen zot die aan het werk kan.  

Tags (1)
2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Abonnement

Dag Peter

Spijtig dat je problemen hebt met de klantendienst.

Op de Netweters helpen klanten elkaar, wij kunnen hier dus ook niets doen om jou te helpen.

Als je niet opnieuw aan de telefoon wil communiceren kan je eventueel langs gaan in een Telenet winkel of chatten met een medewerker.

Zie je dat ook niet zitten dan denk ik dat je best het klachtenformulier invult: Ontevreden? Laat het ons weten 

Ben je na hun reactie nogsteeds ontevreden (of krijg je helemaal geen reactie na 2 werkdagen) dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst (link staat op dezelfde pagina)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Abonnement

Ik heb er niets van begrepen....

Misschien @luc55 wel?