Beantwoorden
Tine3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Afleveringen The Wire ontbreken

Er ontbreken enkele afleveringen van The Wire, namelijk aflevering 11 van seizoen 4 en aflevering 2 en 3 van seizoen 5.  Waar moet je dit melden?

0 Likes
4 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Afleveringen The Wire ontbreken

In de Streamz app zie ik ze wel staan. Je geeft dit best even door aan Telenet zelf zodat ze de situatie in de TV Theek even kunnen onderzoeken. 

Het is wel een veelvoorkomend probleem dat in de TV Theek vaak afleveringen ontbreken. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Afleveringen The Wire ontbreken

tja is een veel voorkomendprobleem in de tv theek, als je dit meldt doen ze er wel iets aan, maar voor de prijs van bijna 25 euro zou er toch enige vorm van kwaliteitscontrole mogen zijn?

out of topic: ben wel blij dat history channel naar het basisaanbod gaat, persoonlijk vind ik dat alle themazenders bij gebrek aan een normaal tarief naar het basisaanbod zou moeten gaan.

nu nog een aanpassing van de fup van 750 naar 3T gezien de veelvuldige streamingsdiensten... want ik kijk steeds angstig naar mijn telemeter als ik moet telewerken en dat zij toch niet mogen als je abonnement hebt van in de 80 euro.

 

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Afleveringen The Wire ontbreken


@kurtgr  schreef:

nu nog een aanpassing van de fup van 750 naar 3T gezien de veelvuldige streamingsdiensten... want ik kijk steeds angstig naar mijn telemeter als ik moet telewerken en dat zij toch niet mogen als je abonnement hebt van in de 80 euro.

 


De uren van de FUP zijn aangepast waardoor tijdens de kantooruren (tot 17 uur) er geen verlaging van de snelheid is. De piekuren zijn nu enkel tussen 17 uur en middernacht. Enkel gedurende tijdens deze 7 uren wordt het verbruik in rekening gebracht om tot de 750GB te komen. Bij een hoger verbruik dan 750GB tijdens die uren zal ook enkel tijdens die uren de snelheid verlaagd worden (naar 20 Mbps download ipv 10 Mbps vroeger).

0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Afleveringen The Wire ontbreken

ik weet dat tijdens coronaperiode de uren en snelheid na overschrijding wat zijn aangepast maar 3T zoals proximus is toch maar een kleine moeite vind ik en zou toch veel klanten geruststellen die geabonneerd zijn op netflix en disney+, die wel 4k content aanbieden. Telenet blijft ondanks de jaarlijkse prijsstijgingen en verbeterde infrastructuur, lees de grote netwerf, toch vasthouden aan deze beperking. Mensen ontspannen zich nu eenmaal na 17.00 uur en beginnen dan te streamen en te gamen. Voor de rest kwestie van stabiliteit ben ik tevreden hoor, juist die limiet kan ik maar niet begrijpen in onze digitale wereld. Nederland kent zoiets niet en begrijpt niet dat ze dat hier nog toepassen.

0 Likes