Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Hoi iedereen,

Zojuist zag ik dit passeren: https://www.hln.be/geld/consument/telenet-en-proximus-zetten-voetbalkanalen-open-voor-iedereen-wegen...

Erg interessant voor de voetballiefhebbers onder ons, maar de vraag is: Hoe zal dit te bekijken zijn?

Ikzelf ben Yugo klant en heb via de Yugo tv app op mobiel de Play Sports kanalen nog niet gevonden 😞

Voor de traditionele DTV klanten zal dit volgens mij gewoon op de Play sports zenders te zien zijn die je in je zenderoverzicht vind.

Groetjes Tim

0 Likes
16 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@TMCLS93  Ja en als je maar het basisaanbod hebt op de kabel zal je er ook niet naar kunnen kijken. En wie alleen internet heeft en streamt via Netflix of wat dan ook die zal het ook niet zien. Je kan niet hebben en tegoed hebben zeg ik maar. Je bent kabelknipper of niet met een beperkt aantal zenders. Hoe zei die Hollander het ook weer? Alle voordeel heb ze nadeel.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Hey daar! 

 

Volgen mij zullen de Play Sports kanalen pas open zijn een paar dagen voor de voetbalwedstrijden.

 

Groetjes, 

JongeKet

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Dus geen voetbal voor alle Dtv en Yugo klanten dit weekend?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@igvfer ik heb basis pakket op de CI module en kon vorig weekend ook kijken naar de voetbal, dus alle basis digitale kijkers kunnen kijken 😉 

enkel een uur bv voor de voetbal wedstrijden die belangrijk zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Hey daar! 

 

Ik heb even dat artikel gelezen en het blijkt dus dat dit alleen beschikbaar is op een Digital TV, verder weet ik niks. 

 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@Master-Magic  Ik bedoel de mensen met het digitale basisaanbod, vergelijkbaar met de huidige analoge klanten. CI+ is een DTV klant met de mogelijkheid van het totale zenderaanbod enkel het interactieve ontbreekt. En Yugo klanten zijn ook beperkt tot 20 zenders en een aanbod uit het On Demand aanbod. Dat is hun keuze.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@igvfer als ze de codering er af doen dan kan je misschien wel kijken zonder CI module, ga dit eens testen dit weekend 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Kan ook. 😁

 

 

0 Likes
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Er werd vanavond beslist door de overheid dat er geen voetbal is dit weekend !


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
0 Likes
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@Master-Magic Vorig jaar heeft men Play sports ook eens opengezet en toen was dit effectief zo, vanop mijn TV waar geen eens een CI+ kaartje in zat kon ik naar Play sports kijken (zenders in de 200).

Maar voor mij maakt het niet uit daar ik geen interesse heb voor voetbal, toch wens ik jullie veel kijkplezier met de voetbal kanalen.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@JonasRT als het nog doorgaat nu de voetbal word afgezegd, ze zouden beter de filmkanalen ook eens open zetten, al die mensen die thuis zijn weten dan wat doen.

telenet zou voor de klanten eens iets goed doen dan 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@Master-Magic Inderdaad, volledig mee eens laatste jaren meerdere keren gehoord dat voetbal open staat. Voor mij als - niet geïnteresseerde - is dat dus niets waard, men mag ook wel eens iets doen voor de mensen die is iets anders willen zien dan voetbal.

Maarja men gaat er mij niet mee overtuigen om het te nemen, een extra zenderpakket zou ik zowiezo al niet nemen daar ik dan 4x kan betalen voor dit op al onze TV's te kunnen zien (CI+ en zenderpakketten delen lijkt wel duidelijk)

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

Alles van sport afgelast, ook F1, het enige wat voorlopig nog doorgaat zijn Bundesliga en PL.

Follow the White Rabbit
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Artikel: Gratis voetbal Telenetklanten

@Master-Magic   Arme mensen die alleen maar hun TV hebben om zich bezig te houden als ze gedwongen thuis zitten. Het voetbal was ook aan mij niet besteed, evenmin als de filmkanalen. En als je niet ziek bent kan je nog altijd een wandeling maken of eens gaan fietsen.

Maar misschien kan Telenet tijdelijk zijn FUP verhogen zodat we met zijn allen kunnen gamen à volonté..... 🤣😘🤔 LOL.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes