24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vanaf Januari 2022 kan je terug kijken naar BBC Three, dat kanaal zal gedeeld worden met CBBC op de 28.2 oost astra.
of deze bij de providers komen (telenet/orange - Proximus) is nog niet geweten.
@Master-Magic respect voor ieder zijn menig aub je bent hier nog altijd niet op u website maar op die van Telenet, ik bedoel maar dit heeft niks met Telenet te zien he 😉 als ik de Proximus website bezoek verwacht ik ook dingen te lezen over Proximus en geen discussie over de beeldkwaliteit van het zenderaanbod van Orange of de zoveelste zender die er op satelliet bijkomt.
en even on topic nu, wat niet is kan nog komen zeg je 😉 bij KPN is die zender ook al lang uit het betalend extra zenderaanbod bij Ziggo idem dus waarom zou Telenet daar nog eens extra voor betalen? en als Boris Johnson zijn zin krijgt is het binnen afzienbare tijd ook gedaan met BBC 1 & 2 te bekijken buiten de UK 🤔 remember brexit 😉
is een vraag voor telenet dat ze bbc 3 in aanbod zouden opnemen ,
maar zal moeilijk zijn met de tv rechten
voor de andere 4 bbc zenders betalen ze tv rechten om te ontvangen in meer landen,
en ze worden in veel landen verkocht
dat zullen ze niet rap stoppen want brengt veel geld op ,
en bbc kan dit goed gebruiken
(Boris Johnson wil de overheidssteun stoppen van bbc 1 en bbc 2 )
@luc55 ik heb toch ook al andere dingen gelezen over BBC en niet op totaaltv want daar slaan ze de bal ook regelmatig mis, het ging hem weldegelijk over dat alles wat BBC UK was dus BBC 1,2,3 & 4 en nog een paar andere in de toekomst UK only gingen worden en dat verdere distributie door buitenslandse providers niet meer ging toegestaan worden.
de laatste jaren hebben bbc 1 en bbc 2 aan nog meer landen verkocht
Intussen staat de datum van 1 februari vast. Enig nieuws of dit ook weer in het aanbod van Telenet gaat komen?