Beantwoorden
LeenVV
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Basispakket digitale tv

Vorige week konden we een programma binnen de 24u herbekijken. Vandaag komen we rond 21u thuis en willen we het programma Thuis van deze avond herbekijken...en wat krijgen we... Betaal 10euro! Ik snap er niks van... Met het basispakket konden we programma's binnen de 24u toch herbekijken ?? 

0 Likes
4 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Basispakket digitale tv

terugkijk tv = tot 1 week terugkijken naar je progamma's

zit in play abo = € 10/maand

 

bij een nieuwe decoder heb je 1 maand gratis play

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Basispakket digitale tv


@LeenVV@  schreef:

Vorige week konden we een programma binnen de 24u herbekijken. Vandaag komen we rond 21u thuis en willen we het programma Thuis van deze avond herbekijken...en wat krijgen we... Betaal 10euro! Ik snap er niks van... Met het basispakket konden we programma's binnen de 24u toch herbekijken ?? 


Je zit bij de concurentie dacht ik....Gefrustreerde smiley. Bij Telenet zit dat inderdaad bij Play (More).



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Basispakket digitale tv

@LeenVV

 

Met andere woorden: terugkijk TV is NIET inbegrepen in het basispakket, daarvoor moet je minstens een abo op PLAY genomen hebben. En dat kost inderdaad € 10,-

 

Ben je misschien nog niet zo lang klant? Ik herinner mij dat vroeger, als je nieuwe klant was, dat de eerste periode (twee weken, een maand, ... weet het niet meer juist ...) er een reeks opties gratis actief stonden, puur om u lekker te maken natuurlijk.  Indien je u niet liet verleiden werden die opties (of extra's, als het kind maar een naam heeft) na verloop van die proefperiode gewoon terug uitgeschakeld. Maar ik weet dus niet of dat tegenwoordig ook nog het geval is.

 

Het zou dus wel een mogelijke verklaring voor uw situatie kunnen zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Basispakket digitale tv

bij nieuwe klanten op de digibox/corder 14 dagen play more, en een maand play en daarna word dit automatisch stopgezet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes