Beantwoorden
Robin-Jorissen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Beschikbaarheidstermijn van de TV-theek

Hey!

Ik vroeg me af hoelang iets beschikbaar blijft in tv-theek.

Ik ben op dit moment begonnen met Grey's anatomy, maar had graag ergens kunnen vinden hoelang die beschikbaar blijft.

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheidstermijn van de TV-theek

@Robin-Jorissen  wij weten ook niet hoe lang exact een serie of film beschikbaar blijft. Het ligt aan het contract hoe lang dat lopende is en wanneer deze dus zal beéindigen. Dit gaat de klantendienst niet weten , ook niet de achterliggende diensten , dit is enkel hogerop gekend. Dus hier ga je geen antwoord op vinden. Beste is gewoon deze te bekijken of uit te kijken zo ver het gaat. Moest het niet meer beschikbaar zijn kan je eventueel nog eens zien in laatste kans en als ze daar niet meer staan is het gedaan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschikbaarheidstermijn van de TV-theek

@Robin-Jorissen soms kan je aan de telefoon (als je de juiste persoon te pakken krijgt) de einddatum te weten komen van een serie, de uitzendrechten van films en series word op voorhand bepaald en sommige worden verlengd en sommige niet.

probeer eens door te bellen of via Facebook of twitter iemand te pakken te krijgen die u kan helpen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Beschikbaarheidstermijn van de TV-theek

Meestal komen series die binnenkort verdwijnen onder Laatste kans 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.