Extra tv pakket opzeggen.
Mijn Telenet via browser laptop/pc:
Blijkbaar kun je extra tv/entertainment pakketten zoals Play Sports en Streamz (via Telenet), niet meer via 'Mijn Telenet' opzeggen, deze knop opzeggen is letterlijk verdwenen en staat enkel, 'Opzeggen? Bel 0800.....nr.
Dat je Play Sports enkel telefonisch kon opzeggen, ni anders geweten, maar moest klikken op 'opzeggen' en bevestigen en werd daarna gebeld door Telenet.
Maar Streamz kon je tot voor kort simpel online via 'Mijn Telenet' opzeggen en binnen max 15min werd dit gedeactiveerd.
Gisteren laat via 'Mijn Telenet' op mijn smartphone, kon ik Streamz opzeggen door te klikken op 'opzeggen' en bevestigen. Dus dacht oké opgezegd, maar normaal krijg je dan berekening met bedrag vd som van je extra pakketten. En bij checken, bleek mijn Streamz abo nog actief, ook bij opstaan vandaag, bleek Streamz nog actief, had ik 2 gemiste oproepen van het nr 015 67 14 67, dat je niet kan terugbellen (enkel automatisch berichtje, dat ze geen verdere info nodig hebben). Wat later kreeg ik dit bericht:
TELENET: u nam onlangs contact met ons op. We willen u graag goed en snel van dienst zijn. Bel ons daarom op +3215671463.
En uiteindelijk zo Streamz kunnen opzeggen, de man aan de lijn, was zelf vrij verbaasd, dat ik Streamz niet meer eenvoudig online kon opzeggen, verder moet je je ID erbij halen en zo werd m'n abo direct opgezegd.
Maar als dit de nieuwe gang van zaken is, is toch klantonvriendelijke methode. Want zo zit je ongewild 1 of meerdere dagen langer met je abo opgescheept. Dus ja vermenigvuldig dit met aantal abonnees, easy extra money.
- Labels:
-
Streamz|Streamz+