|
26.329
netweters
|
163.760
antwoorden
|
|
21.990
vragen
|
Ik krijg op elk apparaat waar ik me probeer aan te melden bij playsports de melding "Geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer later opnieuw" Nog iemand dit tegengekomen? Ik betaal niet graag voor niks.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Geen verbinding play sports.
Heb je je eens kunnen inloggen in de playsports app en de website?
Ik heb exact hetzelfde probleem... zowel op de gsm, tablet, website ..
Gisteren play sports genomen om dit weekend sport te kinnen kijken en nu kan ik niet inloggen..
Heel frustrerend
@Jasperdavid de activatie zal nog bezig zijn in het systeem, als het tegen maandag niet werkt dan zal je moeten bellen om een check van achterliggende mensen.
Bedankt voor de feedback.
Wel een beetje teleurgesteld dat er anno 2026 nog een delay zit op "activatie". Bij andere streamingdiensten kan je meteen beginnen kijken.
Wil dat dan zeggen dat ik na "deactivatie" ook een weekend extra krijg?
Zo te horen zal dit manueel gebeuren door nog een mens
Dan zal het ook zijn bij deactivatie
Ik had het zelfde probleem ik kon enkel
play sport via app kijken op tv tablet en gsm niet via tv box het probleem zou meest voor komen bij oudere kl en een achterliggend probleem zijn word wel opgelost maar wel geduld hebben
Ps heb dat ook voor gehad met playmore
Eens 3maand moeten wachten voor het inorde was ik zie wel verlopig enkel streamz
Met telenet gechat.
Paswoord veranderen hielp niet. Zal maar na het weekend opgelost worden... hopelijk..
Had speciaal aangesloten om dit weekend golf en f1 te kunnen zien.
Heb nu al spijt van mn keuze.
@Jasperdavid schreef:Heb nu al spijt van mn keuze.
Weet dat je (indien je online of telefonisch besteld hebt) je herroepingsrecht mag inroepen, volg wel de beschreven procedure!
Ieder abonnement bij Telenet dat je online of telefonisch bestelt, kan je annuleren. Dat kan tot 14 kalenderdagen te rekenen vanaf de dag na contractafsluiting. Dat is conform het wettelijke herroepingsrecht in België.
Dit kon in het verleden, maar nu plots niet meer!