@Wannes
De melding die je krijgt is geen melding van de TV-Box (zoals @WG94 al opgemerkt heeft en dat ik nu ook zie met je foto), maar wel een melding van je tv. Blijkbaar zijn niet alle streams in hetzelfde formaat. De Engelse handleiding die ik nu gevonden hier gevonden hebt, vermeldt niet welke video-, audio- en fotoformaten het toestel aankan.
Wat je wel kan doen is de tv-app op je Chromecast gebruiken. Mogelijk wens je dat niet te doen omdat dan je netwerkverbruik in rekening gebracht wordt. Je kan het wel even eens testen met een film die niet werkt.
Ik raad je aan om het probleem te melden aan Telenet. Je kan dat best doen via het webformulier. Vermeldt een paar films die deze fout geven en ook een paar die normaal afspelen. Mogelijk zit te fout bij Telenet en zijn er andere Passion gebruikers die te bedeesd zijn om het te melden. Vraag aan Telenet om hiervoor een ticket te maken. Telenet kan de formaten nakijken. Het klachtenformulier vind je op deze pagina.