Beantwoorden
Wannes
Freshman Beetjesweter
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding films Passion XL "niet ondersteund"

Wanneer ik sommige films uit het passion-abonnement wil streamen krijg ik de melding "niet ondersteund" op mijn Tv-scherm. Hoe komt dit?

IMG_20250803_150452.jpg

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Sommige films in passion-abonnement "niet ondersteund"

Tags (1)
31 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Wannes  schreef:

Mijn decoder of digibox of hoe het exact heet

Het toestel dat jij hebt is een TV-box IP, kwestie dat iedereen weet waar het over gaat…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Wannes 

De melding die je krijgt is geen melding van de TV-Box (zoals @WG94 al opgemerkt heeft en dat ik nu ook zie met je foto), maar wel een melding van je tv. Blijkbaar zijn niet alle streams in hetzelfde formaat.  De Engelse handleiding die ik nu gevonden hier gevonden hebt, vermeldt niet welke video-, audio- en fotoformaten het toestel aankan.

Wat je wel kan doen is de tv-app op je Chromecast gebruiken. Mogelijk wens je dat niet te doen omdat dan je netwerkverbruik in rekening gebracht wordt. Je kan het wel even eens testen met een film die niet werkt.

Ik raad je aan om het probleem te melden aan Telenet. Je kan dat best doen via het webformulier. Vermeldt een paar films die deze fout geven en ook een paar die normaal afspelen. Mogelijk zit te fout bij Telenet en zijn er andere Passion gebruikers die te bedeesd zijn om het te melden. Vraag aan Telenet om hiervoor een ticket te maken. Telenet kan de formaten nakijken. Het klachtenformulier vind je op deze pagina.