|
25.941
netweters
|
161.001
antwoorden
|
|
21.673
vragen
|
Neen er is niks mis met u Smart TV, Apple TV, Android TV, PS, Xbox en andere ontvangers, Disney heeft in alle stilte de ondersteuning van Dolby Vision uitgeschakeld al zou dat volgens sommige websites tijdelijk zijn wegens geleuter over licenties, maar Disney zelf zwijgt daar in alle talen over en de support website is wel al aangepast.
Eerst alleen in Duitsland maar ondertussen ook in België, Nederland en Frankrijk.
Het logo is wel nog aanwezig in de films/series:
@Master-Magic schreef:@Peter78 maar wel nog HDR10(+) beschikbaar,
dolby vision mist idd 😔
@Master-Magic ondertussen is het Dolby Vision logo ook verwijderd in zowel de TV als de mobiele app van Android, ik hoop da dit niet definitief is... 😒
Van HDR10+ nog steeds niks te bespeuren maar daar hebben alleen mensen met een Samsung TV wat aan, in de mobiele app kan je bij info alle formaten zien die de film/serie ondersteund en nog nooit HDR10+ zien staan.
Bij Netflix en Prime Video zie ik wel HDR10+ staan bij HBO Max ook niks...
@Peter78 idd, maandag nog tron Ares bekeken in dolby vision met Chrome browser op de pc en nu zie ik dat het logo weg is,
vanavond nog eens testen of het in Chrome browser nog werkt, in de app op m’n iPhone geeft het ook enkel HDR logo aan.