24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste
Wij zijn al jaar en dag klant bij Telenet.
Sinds mei 2023 proberen wij de combo streamz/netflix te activeren (momenteel abonnement Netflix en Streamz apart).
Echter, gezien wij nog niet overgeschakeld zijn in het nieuwe IT-systeem kunnen ze ons blijkbaar niet deze promo geven?
De combo die telenet aanbiedt zou ons voordeliger uitkomen, dus momenteel betalen wij teveel.
Online staat nergens iets vermeld van deze “voorwaaarden”. Ook telefonisch valt hier niets aan te doen.
kan dit zomaar?
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Combo streamz / netflix
Dat is inderdaad niet tof.
@LVanL schreef:Echter, gezien wij nog niet overgeschakeld zijn in het nieuwe IT-systeem kunnen ze ons blijkbaar niet deze promo geven?
De combo die telenet aanbiedt zou ons voordeliger uitkomen, dus momenteel betalen wij teveel.
Online staat nergens iets vermeld van deze “voorwaaarden”. Ook telefonisch valt hier niets aan te doen.
Hier op de Netweters staat die info inderdaad, dus het is in ieder geval geen verzinsel van de klantendienst. Netflix en Streamz combo - De Netweters
De "voorwaarden" tellen ook pas als je het abonnement effectief hebt.
@LVanL schreef:kan dit zomaar?
Dat lijkt me eerder een vraag die je aan een advocaat ofzo moet stellen. Maar op zich is Telenet volgens mij niet verplicht om jou diensten aan te bieden waar je (nog) niet voor betaalt, daar de combo een specifiek product is heb je dat product dus vandaag nog niet.
Je kan altijd proberen om je ongenoegen te uiten via een klacht, misschien helpt dat om je overzet naar het nieuwe systeem te versnllen. Ontevreden? Laat het ons weten
De voorwaarden (bij de introductie in april 2023) waren inderdaad:
Maar er stond ook bij:
We zijn nu 10 maanden verder, ik dacht dat intussen iedereen toch overgezet zou zijn in die tijd, niet? 🤔
@LVanL schreef:
kan dit zomaar?
Ja, het is steeds mogelijk dat een bedrijf niet in staat is om een dienst te leveren. De ideale wereld bestaat niet.
Je kan daar wel over klagen bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie
Het is niet jouw probleem
Je bent best dat je klacht door geeft leg alles duidelijk uit en datum aanvraag mei 2023
Er zal een creditnota worden opgemaakt van de periode klacht zoals je aangeeft
de rest komt wel goed