Beantwoorden
Kempi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Grey’s Anatomy niet meer beschikbaar in Play

De bezigheidstherapie van mijn echtgenote is ineens verdwenen, grey’s anatomy is niet meer id kijklijst en ook niet meer via de zoekterm te vinden.

Tijdelijk of probleem of een definitief probleem voor mij ...

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Grey’s Anatomy niet meer beschikbaar in Play

@Kempi  ik heb heel toevallig gezien dat deze serie in de laatste kans stond dus deze gaat eruit zijn vrees ik.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kempi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Grey’s Anatomy niet meer beschikbaar in Play

Bedankt Patrick

er gaat er hier eentje niet zo blij mee zijn. Op zoek naar alternatieven dan 🤓

0 Likes
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Grey’s Anatomy niet meer beschikbaar in Play

die laatste kans pagina kan je niet op afgaan.  de serie Scandal stond er ook, beschikbaar tot 30/6.

was die serie aan het bekijken, en half juni ineens bij laatste kans. gebeld naar telenet of dat niet wat verlengd kon worden, maar was niet mogelijk. dus  in 2 weken de laatste 114 afleveringen bekeken.  en tot mijn verbazing stond er op 1 juli dat ie beschikbaar is tot 30/7. leuk 😞 zit ik me blind te kijken en dan toch ineens verlengd

 

0 Likes
Hilde7
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Grey’s Anatomy niet meer beschikbaar in Play

Hey!

Ik was grey's anatomy ook net voor de eerste keer aan het kijken en zat uiteindelijk aan seizoen 10 toen het eraf werd gehaald. 

Ik heb wel opgemerkt uit de vorige "forumberichten" over grey's anatomy dat elk jaar rond deze periode het eraf wordt gehaald en later er weer op wordt gezet met het nieuwe seizoen (deze keer dus seizoen 16). 

Het is dus misschien niet helemaal verloren, de kans zit er misschien in dat het er later terug opgezet wordt!

0 Likes