Beantwoorden
Steven-E
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Ere-Krak Krak 2021

(HBO) Max komt naar België

Vandaag in het nieuws: https://www.hln.be/tv/streamingdienst-hbo-max-komt-volgend-jaar-naar-belgie~ad40168d/?cb=e50f0930435...

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
201 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Ex-Netweter als je het een beetje hebt gevolgd sinds de bekendmaking in belgie en Nederland en er commotie ontstond rond de promotie dat klanten hebben in Nederland is er de dag erna op twitter bevestigd geweest dat klanten hun promotie behouden maar dat ze niet kunnen beloven dat dit eeuwig blijft en dus paar maanden later kan aangepast worden, dat is zo op twitter bevestigd geweest door een medewerker van HBO, 

als je het bedrijf ook een beetje kent dat ze steeds het onderste uit de kan willen en altijd meer geld willen kan je al denken dat de prijs ook niet hetzelfde zal blijven en het sport aanbod dat nu apart betaald en bekeken kan worden ook zal verdwijnen en je boven op je hbo abbo de sport extra zal mogen betalen.

je ziet het bij andere aanbieders met apps ook dat ze de prijs altijd maar opdrijven en het aanbod verminderd, 

netflix dat zijn prijs weer opdrijft en veel films dat er uit gaan en het aanbod verminderd van top films, disney+ is ook al een tijdje verminderd van goeie films en series, het aanbod verminderd daar ook, (heb op beide een abbo) en prime video is een aanbod dat als je meer films wilt van MGM je extra mag betalen bovenop je primevideo abbo.

daarnaast ben ik wel benieuwd wat HBO gaat aanbieden in belgie binnen enkele weken 😉 

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400

@Master-Magic ik heb geen account op X dus dat wist ik niet, we zullen wel zien e maar als er korting komt is da goed en zolang het liedje duurt kunnen we er maar van profiteren 😉

Master-Magic
Professional Superweter

@Ex-Netweter idd dat is een feit, nog een maandje wachten en we weten meer.

Master-Magic | Krak

Master-Magic
Professional Superweter

De prijzen van in polen zijn vandaag bekend gemaakt, daar start het pakket met reclame al voor een 4,65 (de Poolse PLN koers van vandaag).

het volgende pakket zonder reclame krijg je voor een 6,97.

en het duurste met dolby Atmos geluid en enkele titels in 4K krijg je voor 11.62, let wel, de prijzen zullen daar iets goedkoper zijn dan hier maar zal niet zoveel schelen.

we wachten af op 11 juni als er meer info komt.

Master-Magic | Krak

@Master-Magic en de prijzen zijn gekend helaas geen 50% voor de vroege vogels! 🙄

• Basic met reclame (€ 5,99/maand of € 59,90/jaar)

• Standaard (€ 9,99/maand of € 99,90/jaar)

• Premium (€ 13,99/maand of € 139/jaar)

• Stream de Olympische Spelen van Parijs 2024 (ik 4K UHD veronderstel ik bij Premium)
  • Sport add-on € 5,00/maand maandelijks opzegbaar

De app voor Android en Android TV is al te downloaden 😊

Is niet meer het paarse logo (zoals de website) maar het blauwe logo precies

Screenshot_20240611_090457_Google Play Store.jpg

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Jammer dat er geen 50% korting is, vind het aanbod nu ook niet zó spectaculair/uitgebreid als eerst gedacht moet ik zeggen voor die prijs. Misschien afwachten tot 1 juli?

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
Ex-Netweter

@m-jan20 is zoals Disney+ en het aanbod van hun 20th Century Fox (studio) films, het is ook maar een mager beestje, moesten ze elke film erop zetten van die studio het aanbod is enorm! Maar blijkbaar rechten en bla bla bla ze snijden in hun eigen vel zo heb de indruk dat er meer films van Fox op Prime Video te koop of te huur worden aangeboden dan er te bekijken zijn op Disney+ echt een totaal scheef getrokken situatie, ik hoop dat ze dat in de toekomst gaan rechttrekken. 🤔

Idem met Warner Bros. op HBO Max ben echt benieuwd hoe groot het aanbod is maar ik vrees dat er maar een fractie van hun catalogus beschikbaar zal zijn en dat is heel jammer...

Master-Magic
Professional Superweter

@Ex-Netweter ondertussen ook ontdekt, maar kan geen account aanmaken, krijg foutmelding met m'n gmail adres, zal eens mijn telenet adres proberen want wil wel eens het aanbod zien, 

is voorlopig een klein aanbod tot de officiële start vrees ik, en nog geen Nederlandse ondertiteling.

we zien wel na 11 juli wat er gebeurt.

Master-Magic | Krak

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Je kan hier het (tijdelijke?) aanbod bekijken, zonder account/abonnement. Er zijn voorlopig wel al Engelse/Nederlandse/Franse ondertitels beschikbaar voor de overgrote meerderheid van de titels overigens. 

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
Master-Magic
Professional Superweter

@m-jan20 heb al een account en bijna alle films zijn met Nederlandse ondertiteling.

alleen zitten er geen vlaamse stemmen in sommige films, het zijn de Nederlandse versies,

De eerste Harry Potter film heeft op m'n blu-ray box een Vlaams geluid ook voor de film, op HBO Max is dit enkel Nederlands (hollands) en frans en engels.

spijtige zaak wel.

Master-Magic | Krak

@Master-Magic  schreef:

we zien wel na 11 juli wat er gebeurt.

@Master-Magic 1 juli bedoel je 😉

De eerste 14 dagen promotie is tot en met 30 juni dus ik ga wachten tot die dag maar het zal wel niet teleurstellen denk ik, ik zal bepaalde series met plezier opnieuw bekijken al is het maar om de beeldkwaliteit die 1000 keer beter zal zijn 😁

Master-Magic
Professional Superweter

@Ex-Netweter hier is het al actief en wat een prachtig 4K beeld 😳

vind Disney+ en HBO het beste beeld geven, Netflix is het minste.

Master-Magic | Krak

@Master-Magic  schreef:

@Ex-Netweter hier is het al actief en wat een prachtig 4K beeld 😳

vind Disney+ en HBO het beste beeld geven, Netflix is het minste.

@Master-Magic nu maak je mij wel heel benieuwd 😁

Op de PS5 is de app ook al online

@Moderator Wanneer komt de app van HBO Max naar de TV-box voor mensen die liever zo kijken?

Bij Ziggo is die er al sinds de lancering daar dus het kan geen probleem zijn.

K-330
Experienced Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! WOW! De magic number!

HBOMax is al beschikbaar in België en ja kan de app downloaden via Google en de Apple store. 

Hier al geïnstalleerd en reeds een abo genomen. 

Wow, mooi beeld op de smartphone, website en TV. Een uitgebreide keuze van programma's aanbod (films, series docs).  Je kan je eigen samenstelling doen van wat je wilt zien. Ook NL ondertittels zijn beschikbaar.

Naast HBOMax kan je alsnog streamz met reclame voor de Vlaamse reeksen, om de kosten laag te houden.

HBOMax een aanrader!