Beantwoorden
RDWI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Hoeveel internet verbruikt Streamz via de digicorder?

Ik heb een vraag aangaande dataverbruik van streamz. Streamz bestaat eigenlijk uit 2 delen. Het oude zg. Play waarin je oudere films en oudere series via de digicorder kan bekijken. Volgens mij is dit nu HBO en HBO max. Nu komt daar streamz bij. Ik beschik over digitale TV met de oudere digicorder en basis internet met 150gb download. Overstappen naar one heb ik geen zin daar de prijs per maand met €30 zou toenemen. Maar ik heb wel interesse om eventueel streamz bij te nemen. Nu is de vraag hoe het dataverbruik wordt aangerekend. In principe is HBO (max) de oude play van vroeger welke je ook kon krijgen als je enkel digitale TV had zonder internet. Hiervoor zou dan eigenlijk geen dataverkeer aangerekend mogen worden. Voor het gedeelte van streamz zal je natuurlijk data verbruiken doordat dit gestreamd wordt van een externe provider. Graag had ik hier meer informatie over ontvangen.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Dataverbruik streamz

0 Likes
1 reactie
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Hoeveel internet verbruikt Streamz via de digicorder?

Als je Streamz kijkt via digicorder, digibox of TV-box wordt er geen dataverbruik aangerekend.

Wel als je de apps gebruikt op smarthphes, tablets, smart TV's.  Ook als je de via een webbrowser kijkt telt de data mee.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.