Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Internet only Orange echt onbep - Wanneer Telenet

Orange komt met internet only en echt onbeperkt volume voor particulieren.

 

Orange CEO belooft beter bereik binnenshuis en geen prijsstijgingen

vrijdag 25 januari 2019 Nieuws

 

CEO Michaël Trabbia van Orange België heeft tijdens een nieuwjaarstoespraak een aantal beloftes gedaan. De mededeling dat de provider net als in 2018 ook in 2019 de prijzen van haar diensten en abonnementen niet zal verhogen viel het meest op, maar ook de belofte voor beter bereik binnenshuis en de komst van broadband-only.

"Bij Orange verhogen we onze prijzen niet. 

Bereik binnenshuis en broadband-only

Twee andere beloftes die Trabbia deed waren het zorgen voor uitstekend bereik binnenshuis en betere internet-only aanbiedingen. Daarbij kondigde hij nogmaals de komst aan van een onbeperkt broadband-only aan. "We zullen het eerste echte onbeperkte breedband-aanbod brengen, zonder tv, zodat je zelf de content kan kiezen die je wil bekijken. Dan zal je de echte kost van internet-only kennen en beseffen dat je te veel betaalt bij je huidige operator."

Bron Telecompaper

0 Likes
3 reacties
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Internet only Orange echt onbep - Wanneer Telenet

Telenet zal dat volgens mij nooit doen.

Ik denk nu ook niet dat men plots meer gaat verbruiken omdat het echt onbeperkt is.

Ik ,heb wel een groter verbruik sinds we Netflix gebruiken en dan zitten we soms wel tegen de limiet.

Telenet bewijs nu eens dat je iets voor de klanten wil doen ipv altijd maar duurder worden.

Jullie hebben een mooie stap gezet door de Wigo data te verhogen , doe nu hetzelfde voor vast internet.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet only Orange echt onbep - Wanneer Telenet

Ik zou niet graag alle ceo's die loze beloftes deden, eten willen geven. 

Beloftes zijn wind. De feiten zijn belangrijk. 

Orange heeft nu reeds digitale tv op de kabel van Telenet.  

Als je echte concurrentie wil, dan moet de netwerk infrastructuur in een afzonderlijke onderneming. Al naar gelang van uw politieke overtuiging een private onderneming of een overheidsonderneming. 

Draai of keer zoals je wil, Telenet en Proximus domineren de markt. Zij en zij alleen hebben de nodige infrastructuur. Het enige dat op termijn bekomen kan worden is een zelfde warboel als op de elektriciteits markt. Concurentie: ja, goedkoper of beter: neen. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet only Orange echt onbep - Wanneer Telenet

zonder limieten, ik vrees ervoor, zal wel een FUP opzitten van zoveel downloaden per maand (2TB bv) 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes