Beantwoorden
Sando
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Mangas - Animé

Beste Telenet,

 

Al is vlaanderen blijkbaar verzot op het **bleep** en kinderachtige Ketnet, Nickelodeon en ander Amerikaans gezever. Vroeg ik mij af wanneer we eindelijk eens de mogelijkheid krijgen om een bundel te bestellen met Manga - Anime kanalen. Ik weet dat deze zenders bestaan want ik had deze vroeger bij mijn ouders in Brussel, ze zijn wel in het Frans maar dat is voor mij geen enkel probleem.

 

Dank bij voorbaat

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mangas - Animé

FYI dit forum is er voor en door gebruikers. Wil je Telenet zelf bereiken, dan zal je dat moeten doen via telefoon, Twitter of Facebook.

 

Verder denk ik dat het hier gaat om vraag en aanbod. Weinig vraag is weinig (in dit geval géén) aanbod. Voor Telenet moet het immers ook wat opbrengen hé!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mangas - Animé

met dat telenet het SFR netwerk heeft overgenomen is er misschien een kans voor,

er zijn al 4 zenders gevonden op het kabelnetwerk in Vlaanderen dat nieuw zijn voor de telenet Vlaanderen klant,

misschien dat ze ooit mangas ook nog toevoegen als ze dit nog in hun aanbod hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BorkBork
Professional Beetjesweter
Berichten: 12
All I want for X-mas is YOU Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Mangas - Animé

Not gonna happen. Wacht op hun nieuwe decoder die eeuwen te laat ook Netflix mogelijk maakt. Hun aanbod anime is cava'kes.

Zoniet dan wordt het surfen naar Crunchyroll, Daisuki, Wakanim en co. voor je legale dagelijkse anime-dosis.

 

Succes!

0 Likes