Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

er is kans dat de zender CGTN binnenkort verdwijnt, de satelliet aanbieder Eutelsat is van plan deze niet meer door te geven door de propaganda dat ze tonen van het land enz.

in de UK is deze al van de Astra 28.2 gezwierd en niet meer te bekijken aldaar, de anderen zouden volgen om deze zender te verwijderen.

dus mogelijks kan deze bij telenet ook verdwijnen.

 

al heb ik een vermoeden dat er hier zal gezegd worden dat er toch niet naar deze zender wordt gekeken en dit niet erg is 😉 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
15 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

Ik heb van die zender nog nooit gehoord

Zal die niet missen.

 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

@Master-Magic  Ook nog nooit van gehoord. Op welk kanaal zit (zat) die?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

CGTN = China Global Television Network.

Vlamingen gaan dit inderdaad niet missen. Misschien een paar Chinezen (maar niet den deze 🤣).

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

De meeste migranten hebben een schotel.

van de 85 zenders nu kunnen er nog makkelijk de helft af.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

@igvfer 411 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

@robatoras niet iedereen mag zomaar een schotel aan de muur hangen van de huisbaas, ik ken er dat geen toestemming kregen van hun huisbaas.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

er bestaan voeten waar een paal in kan voor schotel en in de tuin een paal zetten kan altijd bloembak heb je ook je vindt altijd oplossing zolang je niet in de muur moet boren

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

@luc55 als de verhuurder het verbied dan mag je nog vanalles proberen, en als dat in je contract staat overtreed je overeenkomst, kunnen ze je er nog uitzetten ook.

en zet eens een schotel van 90 cm bv in een bloempot, als er wind is dan valt die direct om, 

de meeste kopen een triax 80 omdat ze er goedkoop aangeraken via bepaalde buitenlandse winkels en die zet je echt niet in een bloempot.

heb ook zo een voet waar je een schotel kan ophangen, je moet er al veel tegels inleggen om wind stabiel te staan.

zijn allemaal tijdelijke oplossingen voor een paar weken maar daarna merk je de nadelen er aan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

@luc55  In Gent mag een schotel niet zichtbaar zijn vanaf straat. Ik heb ook nog verhuurd en ook daar stond in het contract dat het niet toegelaten was. En ze deden het toch. Woninginspectie kwam en ik kreeg slechte punten voor de schotel omdat dit niet toegelaten was aan de straatkant en slechte punten voor vocht insijpeling aan het dak, omdat ze gewoon dwars door de dakisolatie hadden geboord met alle gevolgen vandien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

AnyConv.com__zenders (1).jpgIn Antwerpen,Brussel,Genk enz.......Hangt het vol met schotels

En in de meeste verhuur wijken net hetzelfde.

Dat stoort mij niet.

Ik blijf er bij de helft van de standaard zenders op Telenet is gewoon waardeloos.

Vul er eens 10 aan die ontbreken voor de overgrote meerderheid onder de vlamingen,dan zitten we op 43.Ben benieuwd. 

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

de verhuurder kan niet veel als niet bevestig is kan hij niet veel zeggen met hond hoor je dat ook de huurder zegt dat niet hun hond is en gewoon op past

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

@robatoras  Nutteloze discussie. Wat voor jou brol is kan voor mij leuk zijn. Als die zenders in de weg zitten moet je er gewoon niet naar kijken. Voor elk wat wils.  Ik heb ook geen behoefte aan 36 soorten yoghurt in de winkel, kan ik daarom eisen dat ze er minder in het assortiment steken omdat hun frigoruimte dan kleiner kan worden en ze minder kosten hebben?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

Het was beter dat ze de helft van die waardeloze zooi buiten die lijst van 32 eraf werpen en die upspeed omhoog,wat veel mensen vragen.En waar ze meer aan hebben.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mogelijks binnenkort weer een zender minder CGTN

voor sommige is het rommel voor ander niet dit ga je altijd hebben gelukkig hebben we internet zonder beperking kunnen we zien wat we willen en er is satelliet  niet zoals in andere landen waar je beperkt wordt in vrijheid