|
25.713
netweters
|
159.159
antwoorden
|
|
21.455
vragen
|
Streamingdienst Netflix heeft een deal afgesloten om grote delen van Warner Bros. Discovery te kopen. Dat melden beide bedrijven in een persbericht. De deal gaat gepaard met een prijskaartje van 82,7 miljard dollar (70,97 miljard euro).
@K-330 schreef:Streamingdienst Netflix heeft een deal afgesloten om grote delen van Warner Bros. Discovery te kopen. Dat melden beide bedrijven in een persbericht. De deal gaat gepaard met een prijskaartje van 82,7 miljard dollar (70,97 miljard euro).
@K-330 maar er wel bij zeggen dat het nog moet goedgekeurd worden door de concurrentiewaakhonden in de VS en de EU, en dat zal niet zo vanzelfsprekend zijn! 😉
De kans dat Champions league bij Netflix zal komen wordt groot tegen 2027
https://www.voetbalnieuws.be/news/863094/uefa-plant-enorme-revolutie-voor-kijkers-champions-league
wil dit zeggen dat al de sport van eurosport ook bij netflix zal terecht komen,
voor wie het sport wil kijken via de streamingsdienst ipv via digitale tv?
rekening houdend met dat de champions league ook bij netflix zal zitten,
zal de prijs voor netflix-abonnees wellicht toch wel de hoogte ingaan tegen dan,vrees ik.
ik had liever gehad dat het sport van eurosport gewoon als discovery plus was gebleven,
ik heb al die hbo max niet nodig.ik wil gewoon het sport.
Eerst afwachten of het wordt goedgekeurd want als dit wordt goedgekeurd dan is het de grootste streaming aanbieder en moet bekeken worden of andere nog kunnen overleven tegenover Netflix-WB.
nu al beginnen wanhopen is nog niet nodig, wacht nog paar maanden 😉
ik zit al even te rekenen.
nu kost de goedkoopste versie van hbo max met sport 11 euro per maand,
de goedkoopste versie van netflix kost in belgie 11 euro per maand.
wie bij hbo max het pakket zonder reclame en met sport wilt=17 euro per maand.
dus wie bij netflix dan het sport en alles zonder reclame zou willen bekijken,
kan uitkomen op boven de 20 euro per maand abonnementsgeld.
(en dan zwijg ik nog over diegenen die bij netflix een duurder abonnement zouden willen nemen).
als dit zo ver komt,zal er misschien wel protest komen dat velen dit niet zullen willen betalen.
Was even de tekst kwijt.
Gewoon copy en plakken gedaan en de bedoeling is eigenlijk dat ge de rest op de link site gaat lezen.
Of het nu film of voetbal is, één terechte vraag: waar gaat dit allemaal naartoe? Eén vraag is zeker: alles wordt streaming en de abonnementsprijs gaat zeker omhoog.
Grote Amerikaanse winners en Europese verliezers; is dit waar naartoe zal gaan?
ofwel netflix bereid zou zijn om het sportgedeelte apart aan te bieden,
zonder al de rest van netflix en hbo max.
@waterrat1978 @K-330 waarom al die paniek en die speculatie??? 🤔
Het moet eerste nog goedgekeurd worden door de concurrentiewaakhonden in de VS en de EU, het is hier al weer drama en het is belange nog niet definitief. 😉
@waterrat1978 schreef:wil dit zeggen dat al de sport van eurosport ook bij netflix zal terecht komen,
voor wie het sport wil kijken via de streamingsdienst ipv via digitale tv?
rekening houdend met dat de champions league ook bij netflix zal zitten,
zal de prijs voor netflix-abonnees wellicht toch wel de hoogte ingaan tegen dan,vrees ik.
ik had liever gehad dat het sport van eurosport gewoon als discovery plus was gebleven,
ik heb al die hbo max niet nodig.ik wil gewoon het sport.
Voor zover ik de voorbije weken had gelezen zouden de lineaire kanalen een aparte afdeling worden binnen Warner Bros Discovery die niet opgekocht worden door Netflix. Bij die lineaire zenders zitten bijvoorbeeld CNN, Discovery Channel en ook Eurosport.
Mogelijk komt er dus net zoals vroeger terug een aparte Eurosport Player en gaat het sportaanbod niet mee naar Netflix.
Daarnaast werd er ook al gesproken om niet het ganse HBO-aanbod in Netflix te integreren maar beide diensten apart te laten bestaan maar met een bundelkorting. Een beetje zoals Disney+ en Hulu nog tot volgend jaar doen in Amerika.
@Hofkens voor zover we weten moet het eerst goedgekeurd worden door de concurrentiewaakhonden in de VS en de EU en al de rest is momenteel bla bla bla 😉
een apart abonnement voor alles van de sport van eurosport alleen zou ik ideaal vinden.
maar dan uiteraard met alle sport inbegrepen die ze nu ook tonen op hbo max in de sport.
want via hbo max tonen ze ook bepaalde sport die niet op de zenders op digitale tv komt.
Ze hebben nog even tijd voor de sport zal pas in 2027 zijn
Tegen dan zal de prijs langzaam verhoogd zijn
Netflix heeft de meeste klanten , om de sport in te stekken is niet moeilijk er zullen aantal wedstrijden vrij zijn de rest zal in extra pak gestoken worden
Wat je extra zal betalen bij je Netflix voor volledige sport pak zal bijna niets zijn komt omdat ze meeste klanten hebben en de kosten zijn gemakkelijk te dellen
Er zal natuurlijk ook een aparte formule komen voor sport alleen en de andere zakken of dit goedkoper zal zijn zonder Netflix dat denken we niet dat kan ook niet
Je start iets nieuw je begint opnieuw van 0 , maar het zal komen daar zijn we zeker van