Beantwoorden
Up-cvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Netflix wordt ongevraagd aangerekend

Ik loop al 4 maand over en weer naar telenetwinkel om om mijn aanrekening te corrigeren, ik heb nooit Netflix aangevraagd via telenet, heb deze via Netflix zelf waar ik ong 18 euro betaal en bij telenet rekenen ze mij 27euro aan , krijg wel iedere keer mijn geld terug maar de volgende maand is het weer aangerekend , al mails gestuurd maar geen antwoord . Wanneer gaan ze daar eens met bekwame mensen werken want problemen blijven maar duren 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Netflix ongevraagd aanrekenen

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Netflix wordt ongevraagd aangerekend

Als Telenet een facturatieprobleem niet correct oplost, vraag je bemiddeling bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Netflix wordt ongevraagd aangerekend

Stuur een e-mail dat je geen netflix hebt en dat ze een creditnota maken om alles terug te betalen

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

 

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Netflix wordt ongevraagd aangerekend

En verander zo snel mogelijk je paswoord van Mijn Telenet als je dit nog niet hebt gedaan. Als er Netflix is besteld zonder je medeweten circuleren je inlog credentials waarschijnlijk op het dark web.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1134
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Netflix wordt ongevraagd aangerekend

Je geeft aan dat Telenet je maandelijks €27 aanrekent voor Netflix, maar het duurste Netflix abonnement is (zelfs bij Telenet) € 17,99

In een andere post geef je aan dat je al een tijdje probeert om Streamz aan te vragen. Heb je misschien perongeluk de Netflix & Streamz combo aangevraagd? Dat is namelijk € 26,49 per maand en zou de prijs verklaren.

 

Neem zeker eens een kijkje op Mijn Telenet. Ga daar naar "TV" en kies "Beheer je entertainmentpakketten". Daar kan je nakijken welke pakketten er voor jou geactiveerd zijn, en deze normaal ook stopzetten.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Netflix wordt ongevraagd aangerekend

Dat zullen ze in de winkel al gedaan hebben

Zal voor iemand anders bedoelt zijn de dienst maar toch bij hem gekomen is niet de eerste keer dat we dit lezen

Er was iemand die klaagde dat na een paar maanden de netflix niet meer werkte 

toen zij vroeg hoe het kwam zegde ze dat ze geen klant was en vonden niets terug bij geen van de 2

En mensen vroegen hier wat ze betaalde bleef het stil opeens  en dat is niet de 1 keer dat we dit horen

0 Likes