Beantwoorden
KoenWillen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Nieuwe zender: 'Play SPORTS OPEN'

Via de SBS Belgium (Sales) website ben ik op een document uitgekomen over de commerciële politiek rond reclamespots. 

 

De uitleg hierover bespaar ik jullie, maar er zat wat opvallends bij de namen van de zenders. 

 

(Als eerste staan op de eerste pagina de (hopelijk voorlopige) logo's van Play VIER, VIJF, ZES en het nieuwe Play ZEVEN, alsook worden ze meermaals benoemd).

 

Screenshot_20210121-102022.jpgScreenshot_20210121-102027.jpgScreenshot_20210121-102032.jpgScreenshot_20210121-102039.jpg

 

Wat me echt nog meer opviel was dat ze spreken over de zender 'Play SPORTS OPEN'.

 

Screenshot_20210121-102045.jpg

 

Het lijkt er dus op dat we naast het nieuwe Play ZEVEN ook nog een open Play SPORTS zender krijgen, al is niet duidelijk of dit voor enkel voor ons als Telenet klanten is of ook voor kijkers buiten Telenet. 

 

Helaas staat er geen informatie in over wanneer deze zender van start gaat, hetzelfde voor Play ZEVEN en de naamswijzigingen. 

 

Het lijkt er overigens op dat het document al even online staat. Op 19 januari raakte bekend dat vanaf 1 februari SBS Belgium (Sales) voor de reclame van History gaat instaan i.p.v. mytransfer. Over History staat namelijk geen woord in het document. 

 

De pagina waar het document staat kan je HIER vinden, het document zelf HIER

17 reacties
charlie
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Opgeruimd staat netjes! It's your ninth party! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin.

Nieuwe zender: 'Play SPORTS OPEN'

Play 7 is nu beschikbaar op de digicorder, start vrijdag 2 april

Tags (1)
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe zender: 'Play SPORTS OPEN'

@charlie https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Telenet-start-in-2021-met-Play-Zeven/m-p/122187#M5636


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Nieuwe zender: 'Play SPORTS OPEN'

Dank u wel master magic voor al uw informatie sinds 2003 al beste mensen een grote man in de digitale tv wereld

0 Likes