Beantwoorden
Raven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Ik lees online dat er een programma 'de mol zone' zou gepubliceerd worden dat samengaat met de mol. Ik kijk rond op mijn digibox en op Yelo Play en ik kan het nergens terugvinden. Online zijn er enkel artikels maar geen links naar de videos.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: "De Mol Zone" bekijken

0 Likes
14 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Hier (op Telenet TV weliswaar) zie ik De Mol zone wel duidelijk in de TV Theek. Ook een vriend van mij, die wel Yelo TV heeft, ziet gewoon De Mol zone in de TV Theek. 

 

Weet iemand trouwens wanneer/hoe laat de afleveringen online worden gezet? Een paar dagen na uitzenden op TV precies, @Suzy is er een specifiek moment? 

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

@Raven in yelo.be zie ik toch de extra gratis programma's staan van de mol, 

misschien staan ze op de box ergens anders.

of herstart je box eens, kan zijn dat het dan wel geladen wordt.

proberen kost geen geld hé 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Raven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Ik zie op Yelo enkel het programma zelf en 'Achter de Schermen' staan. Het programma 'De Mol Zone' is er niet te vinden

0 Likes
Raven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Wat bedoel je precies met TV Theek? Ik zie dat niet op Yelo staan.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

“De Mol Zone” is geen programma, maar een categorie in de TV Theek waar je extra programma’s van De Mol kan bekijken. 

De TV Theek is de on-demand plaats waar je films kan huren, Streamz kan kijken, programma’s kan opvragen, ... 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Raven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Welke programma's zijn dit dan? Op Yelo kan ik enkel De Mol en de behind the scenes bekijken. Andere programma's kan ik niet terug vinden

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

@Raven 

Als je in Yeloplay op de Mol klikt, krijg je vier icoontjes. Klik eens op elk icoontje en kijk wat er achter zit.

0 Likes
Raven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Aha nu heb ik het gevonden!

 

De pagina is https://www.yeloplay.be/de-mol/extras

 

"De Mol Zone" is inderdaad geen programma en bestaat niet op Yelo. De programma's zijn "De Mol", "Achter de Schermen", "Het overlegcomité" en "Interview met de afvaller".

 

Heel verwarrend met die TV-Theek, daar snap ik niets van wat dat is niet te vinden op Yelo

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?


@m-jan20  schreef:

..

Weet iemand trouwens wanneer/hoe laat de afleveringen online worden gezet? Een paar dagen na uitzenden op TV precies, @Suzy is er een specifiek moment? 


@m-jan20 normaal vlak na de live-uitzending op Play4 of zo is het mij toch verteld. Ik heb er zelf niet op gelet bij de eerste aflevering, omdat ik de aflevering direct heb gekeken toen ze werd uitgezonden (minste risico's op spoilers 😅).


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

Van spoilers gesproken ....

 

Ik was zondagavond tegen half tien nog wat aan het surfen en was HLN online aan het lezen. Ineens zie ik daar staan: De Mol: Jens na een half uur al naar huis ... Dat wil zeggen net voor of onmiddellijk na het einde van de uitzending ...

 

Hoe is het toch mogelijk ... Mijn eerste aflevering al om zeep ... Ik kijk altijd uitgesteld om de reclame te kunnen doorspoelen

 

Hoe is het toch mogelijk dat zoiets zo snel al op de internet gazet staat . Dat zou verboden moeten zijn ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

@StefaanH dat is met alles zo dat veel kijkers heeft, series krijgen ook soms na enkele seconden al een topic in de krant.

daarom is de beste raad, kijk je iets en moet je de opname nog bekijken, lees dan geen kranten of andere online diensten met nieuws waar dit soms in wordt vermeld.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

@Master-Magic 

 

Die voorzichtigheid legde ik reeds aan de dag met opnames die ik de volgende dag bekeek, maar ik had nooit gedacht dat zulke spoilers reeds net voor of net na het beëindigen van de uitzending in de krant zouden staan...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?

@StefaanH ik had dit wel verwacht, daarom dat ik pas eerst de opname bekeek en dan pas de mails en nieuwsberichten online.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Waar kan ik de Mol-zone bekijken?


@Suzy  schreef:

@m-jan20  schreef:

..

Weet iemand trouwens wanneer/hoe laat de afleveringen online worden gezet? Een paar dagen na uitzenden op TV precies, @Suzy is er een specifiek moment? 


@m-jan20 normaal vlak na de live-uitzending op Play4 of zo is het mij toch verteld. Ik heb er zelf niet op gelet bij de eerste aflevering, omdat ik de aflevering direct heb gekeken toen ze werd uitgezonden (minste risico's op spoilers 😅).


@m-jan20 ondertussen te weten gekomen dat de aflevering steeds op maandag zal toegevoegd worden in de TV-theek. De andere extra's wel al op zondag vlak na de live-uitzending. 

Ik zal een topic in de Lounge starten zodat iedereen (die wil) daar zijn bevindingen over wie misschien De Mol is kwijt kan. Let wel dat je er niet gaat kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt! Ik ben niet verantwoordelijk voor de spoilers die anderen mogelijks posten. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.