24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20693
vragen
|
studio 100 wordt baby tv .van af 1-01-2018
Eigenlijk zou ik weleens willen weten hoeveel klanten van TN naar PXM zijn overgestapt puur omwille van Studio 100 (en dan voornamelijk K3).
Ik/wij alleszins niet. De kinderen ook niet. De kleinkinderen kijken evengoed naar BabyTV.
@StefaanHschreef:Eigenlijk zou ik weleens willen weten hoeveel klanten van TN naar PXM zijn overgestapt puur omwille van Studio 100 (en dan voornamelijk K3).
Ik/wij alleszins niet. De kinderen ook niet. De kleinkinderen kijken evengoed naar BabyTV.
Daar ben ik nu ook eens nieuwsgierig naar. Alsook naar de hoogte van het bedrag dat die overstap van Studio 100 naar Proximus Studio 100 heeft opgebracht.
Jammer voor kinderen dat ze met exclusiviteit werken...
ik denk niet veel, veel belgen blijven liefst bij de provider die ze hebben en veranderen niet graag.
zeker oudere mensen die doen dat niet graag zo veranderen van provider omdat ze dan weer alles moeten veranderen in huis en alles verschuiven voor die andere provider en dan weer moeten alles beginnen leren hoe alles werkt.
voor jonge mensen en mensen die daar mee spelen allemaal (heel veel op deze site denk ik zo) hebben daar geen problemen mee, is kinderspel veranderen van provider en zeker al van telenet naar orange bv waar dezelfde kabels mogen blijven liggen meestal en er enkel een andere modem komt en andere ontvanger voor het tv gedeelte.
voor proximus tv moet er al een andere utp kabel komen en een aansluiting op het telefoon netwerk van proximus. en de Bbox3
heb zelf nog ene liggen van paar maand geleden 😛