Beantwoorden
Tommy1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Njam en studio100

Gaat njam en studio 100 weg bij telenet

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Njam en studio100

Studio 100 zal exclusief via Proximus zijn. 

Dat Njam zou weggaan wordt nergens gezegd dus zal blijven neem ik aan. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
t605128
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! All I want for X-mas is YOU

Njam en studio100

studio 100 wordt baby tv .van af 1-01-2018

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Njam en studio100

Eigenlijk zou ik weleens willen weten hoeveel klanten van TN naar PXM zijn overgestapt puur omwille van Studio 100 (en dan voornamelijk K3). 

 

Ik/wij alleszins niet. De kinderen ook niet. De kleinkinderen kijken evengoed naar BabyTV.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Njam en studio100


@StefaanHschreef:

Eigenlijk zou ik weleens willen weten hoeveel klanten van TN naar PXM zijn overgestapt puur omwille van Studio 100 (en dan voornamelijk K3). 

 

Ik/wij alleszins niet. De kinderen ook niet. De kleinkinderen kijken evengoed naar BabyTV.


Daar ben ik nu ook eens nieuwsgierig naar. Alsook naar de hoogte van het bedrag dat die overstap van Studio 100 naar Proximus Studio 100 heeft opgebracht.

Jammer voor kinderen dat  ze met exclusiviteit werken...


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Njam en studio100

ik denk niet veel, veel belgen blijven liefst bij de provider die ze hebben en veranderen niet graag.

zeker oudere mensen die doen dat niet graag zo veranderen van provider omdat ze dan weer alles moeten veranderen in huis en alles verschuiven voor die andere provider en dan weer moeten alles beginnen leren hoe alles werkt.

voor jonge mensen en mensen die daar mee spelen allemaal (heel veel op deze site denk ik zo) hebben daar geen problemen mee, is kinderspel veranderen van provider en zeker al van telenet naar orange bv waar dezelfde kabels mogen blijven liggen meestal en er enkel een andere modem komt en andere ontvanger voor het tv gedeelte.

voor proximus tv moet er al een andere utp kabel komen en een aansluiting op het telefoon netwerk van proximus. en de Bbox3 

heb zelf nog ene liggen van paar maand geleden 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes