Beantwoorden
DenTeo
Experienced Weetjesweter
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Omschrijving NBA Finals 2024

Ref onderwerp : kan iemand mij meer vertellen i.v.m. : op de kanalen dazn nl 1 en 2 en 3 worden deze wedstrijden tegelijkertijd uitgezonden, maar in de omschrijvingen vind ik niet wat de verschillen zijn tussen de 3.

Ik veronderstel :dazn nl 1 = Nederlandse commentaar, dazn nl 2 = engelse commentaar, dazn nl 3 = ????? .

Of waar vind ik de info (let wel : ik heb geen enkele sociale media à la facebook e.d.) ? Op welke website ?....

Teo.

0 Likes
5 reacties
BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

geen idee voor dit jaar, maar idd, vorig jaar was er steeds een dubbele uitzending, eentje met NL commentaar en eentje met de US commentaar, geen idee wat een 3de hier nog kan bieden als alternatief, op NBA streaming kan ook Spaans, Portugees en Koreaans, maar lijkt me beetje ver gezocht, met Base nu misschien ook Frans ?

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Eventueel kan je de vraag aan DAZN Eleven Sports zelf stellen: Hoe DAZN contacteren? (support.elevensports.be) 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DenTeo
Experienced Weetjesweter

@BandR :

BINGO : test gedaan afgelopen wedstrijd nr 1 : idd, dazn nl 3 = uitzending in het frans met ellenlange inleiding, enz enz : duur pak langer dan deze op dazn 1 (nederlands) en 2 (origineel : engels), maar mijn zeer persoonlijke mening teveel blablabla.

Persoonlijk verkies ik de 2 , Engelse versie , vooral als de reporteres Doris Burke mede-commentator is.

DenTeo
Experienced Weetjesweter

@WG94 :

Dank voor antwoord. Ondertussen getest en de dazn nl 3 versie = Frans.

Al mails gestuurd naar je hieronder opgegeven contact link : dan krijg je een onpersoonlijke, veel te lange, automatische mail met allerlei andere links naar FAQ enz enz.

Eerlijk : ik heb dan nog nooit een écht afdoend antwoord gekregen van DAZN.

Gelukkig zijn er nog de netweters zoals jij 😉 .

BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Doris is fantastisch he 🙂