Vandaag heb ik deze mail ontvangen. De afzender lijkt afkomstig te zijn vanTelenet.be, maar ik heb nog nooit van DAZN_EU gehoord.
Er is bovendien niets besteld of aangevraagd. Daarom vermoed ik dat dit een phishingmail is. Heeft iemand hier al iets gelijkaardigs ontvangen of weet iemand waarover dit precies gaat? @Suzy
Activeer nu je DAZN_EU-account en vermijd dubbele betaling
Klaar voor eindeloos entertainment?
Hallo xxx (naam weggelaten door mij),
Zet je popcorn maar klaar, want je hebt zonet DAZN_EU besteld via Telenet. Nog even en je kijkt onbeperkt series, films en meer! Het enige wat je nog moet doen voor je kan beginnen kijken is je account activeren via klantendienst.
Belangrijk:
Activeer altijd eerst DAZN_EU via klantendienst voor je kan kijken.
Dat kan makkelijk via klantendienst → TV → Activeer je streamingdiensten of via de onderstaande knop. Eenmaal je account geactiveerd is, kan je beginnen kijken.
Klik nu op Activeer en zet je bestaande account vandaag nog over. Zo vermijd je dubbele betalingen en verhuizen je gebruiksprofielen, kijkgeschiedenis en voorkeuren gewoon mee! Makkelijk toch?
Veel kijkplezier! Het Telenet-team
Je kan niet antwoorden op deze mail. Heb je nog vragen? Neem 24/7 contact met ons op. Factuur, netwerk, verbruik, nieuwe diensten? Regel alles makkelijk via MyTelenet.