Beantwoorden
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Play More > Play & terugkijk-tv werkt niet na overstap

Ik blijf even verder posten mbt mijn ervaringen na gisteren overgeschakeld te zijn onder het motto "Sharing is caring..." 

 

Voorgaande historiek aan dit topic: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Activatie-nieuwe-Docsis-3-1/td-p/77496


https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Overschakeling-Wiggo-Sim-kaarten-kunnen-niet-geacti...

 

Ik was eerder tv klant bij Telenet maar ben sedert gisteren volledig overgeschakeld.

 

Bij het nachecken gisterenavond had ik toch twee problemen met de Digitale TV

 

1. Mijn vroeger Play More abonnement was Play geworden en ik kon dit zelf niet meer wijzigen. De klantendienst gecontacteerd maar omwille van de gevraagde activatie van de sim kaarten moet er gewacht worden tot dit verwerkt is alvorens Play More terug geactiveerd kan worden.

 

2. Terugkijk tv werkt niet meer. Dit lijkt me compleet los te staan van Play More en lijkt op een probleem van de infrastructuur te lijken. Ik heb de modem verbonden met een switch (die ik eerder van telenet gekregen had). Op de switch zitten de digicorder en 2x digibox. Op de digicorder kan ik de tv gids niet opvragen, op de andere toestellen wel. Er komt een melding dat er iets mis is met de netwerkkabel. Ik ga dit vanavond verder bekijken, zal de switch er van tussen halen en een digicorder/box rechtstreeks op de modem aansluiten en zien of dit probleem hiermee opgelost raakt. 

 

Ik hou jullie op de hoogte.

 

Ps. Begin me wel vragen te stellen over de installatie die gebeurd is. Na de comfort installatie bleek

1) De GSMs niet te werken 2) Niet de correct modem geinstalleerd te zijn (moeten gaan omruilen) 3) Bleek mijn play more abonnement plots overgeschakeld te zijn naar Play 4) Blijkt terugkijk tv niet meer te werken. Het internet, vaste telefoon en digitale tv (beeld) werd wel getest maar er zijn toch 4 puntjes die beter konden. Denk dat ik contact ga opnemen met de klantendienst om een tegemoetkoming hiervoor want veel comfort heb ik nog niet gehad van de installatie...

 

 

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play More > Play & terugkijk-tv werkt niet na overstap

@XTbe  dat er een aantal zaken niet werken of niet correct werken door een omschakeling naar een ander pakket is wel normaal. De omschakeling heeft in het een systeem een activering nodig voor een aanvraag van een wijziging. Doordat deze wijziging aan het door lopen is zijn er bepaalde functies niet mogelijk op dat moment. 

Betreft de terug kijk tv zou gewoon alles eens herstarten dus beginnend vanaf de modem . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JeePee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Safespot Smartlock De vlam zit erin. Play Fit

Play More > Play & terugkijk-tv werkt niet na overstap

Het is wel mogelijk dat er een vertraging is bij de activatie van terugkijk TV, normaal zou dit 24u later toch in orde moeten zijn, als dat dan nog niet is. Best contact opnemen met de klantendienst.