Ik blijf even verder posten mbt mijn ervaringen na gisteren overgeschakeld te zijn onder het motto "Sharing is caring..."
Voorgaande historiek aan dit topic: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Activatie-nieuwe-Docsis-3-1/td-p/77496
https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Overschakeling-Wiggo-Sim-kaarten-kunnen-niet-geacti...
Ik was eerder tv klant bij Telenet maar ben sedert gisteren volledig overgeschakeld.
Bij het nachecken gisterenavond had ik toch twee problemen met de Digitale TV
1. Mijn vroeger Play More abonnement was Play geworden en ik kon dit zelf niet meer wijzigen. De klantendienst gecontacteerd maar omwille van de gevraagde activatie van de sim kaarten moet er gewacht worden tot dit verwerkt is alvorens Play More terug geactiveerd kan worden.
2. Terugkijk tv werkt niet meer. Dit lijkt me compleet los te staan van Play More en lijkt op een probleem van de infrastructuur te lijken. Ik heb de modem verbonden met een switch (die ik eerder van telenet gekregen had). Op de switch zitten de digicorder en 2x digibox. Op de digicorder kan ik de tv gids niet opvragen, op de andere toestellen wel. Er komt een melding dat er iets mis is met de netwerkkabel. Ik ga dit vanavond verder bekijken, zal de switch er van tussen halen en een digicorder/box rechtstreeks op de modem aansluiten en zien of dit probleem hiermee opgelost raakt.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ps. Begin me wel vragen te stellen over de installatie die gebeurd is. Na de comfort installatie bleek
1) De GSMs niet te werken 2) Niet de correct modem geinstalleerd te zijn (moeten gaan omruilen) 3) Bleek mijn play more abonnement plots overgeschakeld te zijn naar Play 4) Blijkt terugkijk tv niet meer te werken. Het internet, vaste telefoon en digitale tv (beeld) werd wel getest maar er zijn toch 4 puntjes die beter konden. Denk dat ik contact ga opnemen met de klantendienst om een tegemoetkoming hiervoor want veel comfort heb ik nog niet gehad van de installatie...