Beantwoorden
KristofVL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Play op iPad

Hey

 

ik wil graag Game of Thrones kijken al te beel gedoe met illegaal lopen te zoeken. Daarom heb ik Play aangeschaft om het laatste seizoen te kunnen kijken. Heel leuk, is geactiveerd en de eerste maand is gratis. 

Ter info: ik heb geen digicorder of digibox, dus ik kijk via iPad of browser (hoofdzakelijk iPad).

 

de eerste aflevering heb ik heel leuk op mijn iPad kunnen kijken. Vorige week stond ik vol verwachting klaar om de tweede aflevering te kunnen zien, maar dit lukte niet. Ik krijg helemaal niks van Play aan de praat in de Yelo.app. Contact opgenomen met support, bellen die mij doodleuk op. Heel fijn, ze gingen het bekijken en oplossen, maar nu is het probleem nog steeds niet opgelost.

 

ik heb al diverse dingen geprobeerd: af en aanmelden, app verwijderen, iPad opnieuw opstarten en terug installeren, ... Niets lost het probleem op. Het lijkt alsof mijn Play abonnement niet actief is, terwijl die wel aangegeven staat als ‘geactiveerd’ in Mijn Telenet.

 

Kan iemand dit eens bekijken? Zijn er nog mensen met dit probleem?

 

Alvast bedankt!

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play op iPad

@KristofVL, dit lijkt me toch iets dat te maken heeft met je rechten achterliggend. Neem anders eens contact op met Telenet via Facebook of Twitter. De collega's daar kunnen dit ook voor je bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
KristofVL
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Play op iPad

Ahaah. Kan ik die mensen ook anders bereiken? Ik heb noch Facebook noch Twitter 😱

 

Nu ja, op zich, ik heb het Abbo maar afgezegd :).

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play op iPad

@KristofVL, jammer dat je het pakket hebt stopgezet! En in de toekomst kan je Telenet op verschillende manieren bereiken, ook telefonisch. Hier vind je alle mogelijkheden. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes