Hey
ik wil graag Game of Thrones kijken al te beel gedoe met illegaal lopen te zoeken. Daarom heb ik Play aangeschaft om het laatste seizoen te kunnen kijken. Heel leuk, is geactiveerd en de eerste maand is gratis.
Ter info: ik heb geen digicorder of digibox, dus ik kijk via iPad of browser (hoofdzakelijk iPad).
de eerste aflevering heb ik heel leuk op mijn iPad kunnen kijken. Vorige week stond ik vol verwachting klaar om de tweede aflevering te kunnen zien, maar dit lukte niet. Ik krijg helemaal niks van Play aan de praat in de Yelo.app. Contact opgenomen met support, bellen die mij doodleuk op. Heel fijn, ze gingen het bekijken en oplossen, maar nu is het probleem nog steeds niet opgelost.
ik heb al diverse dingen geprobeerd: af en aanmelden, app verwijderen, iPad opnieuw opstarten en terug installeren, ... Niets lost het probleem op. Het lijkt alsof mijn Play abonnement niet actief is, terwijl die wel aangegeven staat als ‘geactiveerd’ in Mijn Telenet.
Kan iemand dit eens bekijken? Zijn er nog mensen met dit probleem?
Alvast bedankt!