Beantwoorden
NaxreQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Screenshot_20190506-053904.png

 

Zoals elke week helemaal klaargenesteld en plots.staat er op yelo play dat we de nieuwe aflevering enkel via de digicorder kunnen zien.... hoe belacheljjk is dit.... al van 03u30 aan het wachten opdat het mss zal rechtgezet worden... Waarom plots enkel via digicorder? Ik kan niet kijken op de laptop of op gsm of casten naar chromecast, wat we dus elke week wel deden... En waarom staat er 2016 als jaartal in de screenshot die ik heb bijgevoegd? Iemand fouten gemaakt tijdens hrt toevoegen van de aflevering aan de tvtheek?..... we zitten hier immmmens teleurgesteld....

20 reacties
Kabongo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Ik zit hier ook te wachten...😴

0 Likes
Arghtonyrgoth
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Er staat nochtans "3G, 4G en op elk wifi netwerk"

Blijkbaar niet é telenet? 

0 Likes
Schwing
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Tien op tien! Handje vol! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Dan verander je van Proximus naar Telenet, voor YUGO en GOT. YUGO gisteren gans de dag plat en GOT ook niet beschikbaar. 😂😂

0 Likes
dmaes
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Bij het proberen kijken van Game of Thrones s08e04 via de YeloPlay app/website, krijg ik de melding dat ik met mijn thuisnetwerk verbonden moet zijn om mijn Digibox/Digicorder te beheren. Verder staat er bij de beschijving van de aflevering dat ik dit enkel op mijn Digicorder/Digibox kan kijken. De andere afleveringen kan ik wel zonder problemen via de app/website bekijken. En ook kennissen kunnen deze aflevering zonder problemen bekijken. Andere accounts binnen hetzelfde abonnement hebben wel hetzelfde probleem.

TristanG
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! Handje vol!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Op de YUGO app staat deze episode ook nog niet beschikbaar..... Zou het graag kunnen zien zodat ik terug veilig op het internet kan! 😛

0 Likes
dmaes
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

dmaes
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Blijkbaar zijn ze op de hoogte van het probleem en zijn er er aan bezig...

maeskesroem
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Ik hoor van nog veel mensen dat ze aflevering 4 niet kunnen bekijken, noch op de app, nog op de digibox. Wat zou het probleem zijn?

0 Likes
NaxreQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Hoe weet je dit?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

@dmaes ik heb jouw post even samengevoegd met die van @NaxreQ gezien ze over hetzelfde gaan.

 

En men is er bij Telenet effectief van op de hoogte dat er iets is misgelopen met aflevering 4 van Game of Thrones (GoT). Deze lijkt zowel op Yelo Play als YUGO niet beschikbaar te zijn. Via de digicorder/digibox doet er zich geen probleem voor, ze proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DrZoidberg
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
π-DAY! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Dit is een ramp voor got fans! Wij betalen met plezier voor play al is het enkel voor got. Maar het moet dan wel werken, illegaal had ik hem al kunnen bekeken hebben.

0 Likes
TristanG
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! Handje vol!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Hoelang kan dit in godsnaam duren om recht te zetten??!! Echt niet grappig!

0 Likes
NaxreQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Dit is walgelijk. Ik heb play genomen enkel en alleen voor game of thrones. Ik kan het internet niet op en ik neem geen telefoons aan. No joke. Mijn hele dag is verpest. Ik wacht hier veel te lang op om het te laten spoilen, het zijn al de laatste episodes... waarom duurt dit **bleep** zo lang? Ik ben een torrent aan het downloaden om zo maar te kunnen kijken. Ik heb toch betaald om te kunnen kijken toch dus illegaal is het niet als ik kijk en terug verwijder... maar de miserie en het gebrek aan informatie en klantengeruststelling is niet te vergeven. Niet na de hype die jullie maken in jullie reklame... zo'n hype dan zo'n blunder dat maar blijft duren wat walgelijk zeg wat zou HBO ervan vinden wat een zooitje het is in Belgie pfff

J1996
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

JULLIE MOETEN ECHT STOPPEN MET DIE GOT AFLEVERINGEN HELEMAAL KAPOT TE MAKEN VOOR MENSEN ZOALS IK IK KEEK HIER AL ZO LANG NAAR UIT EN BEN NU ECHT WEODEND WANT HET ZAL VAST WEER EENS NIET DOORGAAN OMDAT JULLIE HET WEER VERPESTEN VOOR MIJ EN DE REST DIE HIER WEL SERIEUS NAARTOE WILLEN KIJKEN STELLETJE RESPECTLOZE MENSEN VAN TELENET DAT JULLIE ZIJN #CorBakker

 

Meneer of mevrouw j1996, met roepen en schelden ga je niks bereiken, integendeel.

Bovendien zijn de Netweters allemaal zelf gewone klanten, net als jij. De zeldzame Telenet medewerkers die hier meelezen en af en toe iets posten hebben als taak het forum in goede banen te leiden en zijn in geen geval substituut voor de Telenet klantendienst. En zeker niet de technische dienst.

Niemand vind wat er gebeurt leuk, maar je valt de verkeerde mensen aan.

StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Een complete post roepen en schelden naar mensen die er niks aan kunnen doen KAN NIET en MAG NIET. Hou het netjes en beleefd.

0 Likes