24770
netweters
|
152571
antwoorden
|
20720
vragen
|
Zoals elke week helemaal klaargenesteld en plots.staat er op yelo play dat we de nieuwe aflevering enkel via de digicorder kunnen zien.... hoe belacheljjk is dit.... al van 03u30 aan het wachten opdat het mss zal rechtgezet worden... Waarom plots enkel via digicorder? Ik kan niet kijken op de laptop of op gsm of casten naar chromecast, wat we dus elke week wel deden... En waarom staat er 2016 als jaartal in de screenshot die ik heb bijgevoegd? Iemand fouten gemaakt tijdens hrt toevoegen van de aflevering aan de tvtheek?..... we zitten hier immmmens teleurgesteld....
Opgelost! Ga naar oplossing.
+5u nadat jullie deze post als opgelost markeren, is het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik heb speciaal voor GOT een abonnement genomen en blijkbaar ik niet alleen.
De kwaliteit online was al teleurstellend en nu kunnen we helemaal niet meer online kijken.
Ik weet wat te doen na deze maand en zoek wel andere oplossingen om de laatste afleveringen te bekijken.
Seg @Suzy heb je zelf je antwoord als oplossing gemarkeerd? Ik had niet eens door dat dit onderwerp als opgelost werd gemarkeerd want er is niets aan opgelost. Ik heb je antwoord gemarkeerd als dit is niet de oplossing. Wat een bull**bleep** dat iemand anders in mijn plaats opgelost kan markeren, wat een insult to injury!
Zijn de mensen die dit moesten oplossen al naar huis ofzo? Dit kan echt niet! Hoe moeilijk kan het zijn om een aflevering online te zetten, het is al 3 weken gelukt, wat is het probleem?
Ik heb net als vele anderen met mij een abonnement bij jullie afgesloten om op MAANDAGMORGEN naar GoT te kunnen kijken en na 3 afleveringen verknoeien jullie de boel al!
Ik hoop dat we hier op zijn minst voor gecompenseerd worden met wat gratis films on demand.
ik sluit me volledig aan bij de rest is niet goed dit legaal betalen en dan niks te zien .... hoop dat snel opgelost is
Net gecontroleerd en aflevering 4 is beschikbaar op Yelo Play. Heb zelf Play More, controleer het dus zeker eens. Voor Play pakketten kan ik het nog niet met zekerheid bevestigen. YUGO kan ik helaas niet verifiëren.
@Ex-Netweter en heb inderdaad daarstraks zelf een oplossing gemarkeerd. Zo kunnen anderen die op zoek zijn naar dit probleem, meteen de stand van zaken zien. Zowel de moderatoren, de Kraks en ikzelf kunnen dit doen.
Edit (19u30): net vernomen van collega’s dat het nog niet helemaal in orde is. Sowieso bevestig ik eens het 100% opgelost is.
beste fans
ik heb de app verwijdert en terug gedownload en nu doet s8 ep 4 het hopelijk gaat hij ook bij jullie veel kijkplezier