Beantwoorden
NaxreQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Screenshot_20190506-053904.png

 

Zoals elke week helemaal klaargenesteld en plots.staat er op yelo play dat we de nieuwe aflevering enkel via de digicorder kunnen zien.... hoe belacheljjk is dit.... al van 03u30 aan het wachten opdat het mss zal rechtgezet worden... Waarom plots enkel via digicorder? Ik kan niet kijken op de laptop of op gsm of casten naar chromecast, wat we dus elke week wel deden... En waarom staat er 2016 als jaartal in de screenshot die ik heb bijgevoegd? Iemand fouten gemaakt tijdens hrt toevoegen van de aflevering aan de tvtheek?..... we zitten hier immmmens teleurgesteld....

20 reacties
kpaul
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

+5u nadat jullie deze post als opgelost markeren, is het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik heb speciaal voor GOT een abonnement genomen en blijkbaar ik niet alleen. 

De kwaliteit online was al teleurstellend en nu kunnen we helemaal niet meer online kijken.

Ik weet wat te doen na deze maand en zoek wel andere oplossingen om de laatste afleveringen te bekijken.

0 Likes
NaxreQ
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Seg @Suzy heb je zelf je antwoord als oplossing gemarkeerd? Ik had niet eens door dat dit onderwerp als opgelost werd gemarkeerd want er is niets aan opgelost. Ik heb je antwoord gemarkeerd als dit is niet de oplossing. Wat een bull**bleep** dat iemand anders in mijn plaats opgelost kan markeren, wat een insult to injury!

0 Likes
Tim_VH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Zijn de mensen die dit moesten oplossen al naar huis ofzo? Dit kan echt niet! Hoe moeilijk kan het zijn om een aflevering online te zetten, het is al 3 weken gelukt, wat is het probleem?

Ik heb net als vele anderen met mij een abonnement bij jullie afgesloten om op MAANDAGMORGEN naar GoT te kunnen kijken en na 3 afleveringen verknoeien jullie de boel al!

Ik hoop dat we hier op zijn minst voor gecompenseerd worden met wat gratis films on demand.

0 Likes
amdy13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

ik sluit me volledig aan bij de rest is niet goed dit legaal betalen en dan niks te zien .... hoop dat snel opgelost is

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

Net gecontroleerd en aflevering 4 is beschikbaar op Yelo Play. Heb zelf Play More, controleer het dus zeker eens. Voor Play pakketten kan ik het nog niet met zekerheid bevestigen. YUGO kan ik helaas niet verifiëren. 

 

@NaxreQ en heb inderdaad daarstraks zelf een oplossing gemarkeerd. Zo kunnen anderen die op zoek zijn naar dit probleem, meteen de stand van zaken zien. Zowel de moderatoren, de Kraks en ikzelf kunnen dit doen. 

 

Edit (19u30): net vernomen van collega’s dat het nog niet helemaal in orde is. Sowieso bevestig ik eens het 100% opgelost is. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

amdy13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Game of Thrones s8 ep4 enkel via digicorder !!

beste fans 

 

ik heb de app verwijdert en terug gedownload en nu doet s8 ep 4 het hopelijk gaat hij ook bij jullie veel kijkplezier