24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
De prijs van een film om te huren is altijd €5,99. Vooral de nieuwere films. Als je ze op YouTube opvraagt heb je voor even mooie kwaliteit maar €3,99. Waarom? De nieuwe decoder komt eraan, klaar voor YouTube. En dan zo'n prijzen!
Vermits het beter en goedkoper is, raad ik u aan om voortaan alle films bij YouTube te huren en Telenet hiervoor links te late liggen.
YouTube is in handen van Google; ik denk dat die méér middelen hebben dan Telenet om concurrentieel te zijn, denk je ook niet? Appels... peren...
@m-jan20 schreef:Via iTunes kan je voor dezelfde prijs (€5,99) 4K HDR Dolby Atmos huren!
Heb je natuurlijk wel 4K Apple TV voor nodig 😉
Wie daar genoeg geld voor heeft kan makkelijk méér dan € 5,99 betalen. ;-))))
Telenet is een van de duurste providers van Europa met een monopolie op de kabel, en eigen zenders. Ik denk dat ze middelen genoeg hebben.
@Ex-Netweter schreef:Telenet is een van de duurste providers van Europa met een monopolie op de kabel, en eigen zenders. Ik denk dat ze middelen genoeg hebben.
In 2015 had Google een omzet van 74,99 miljard dollar en een winst van 16,35 miljard dollar. In 2018 had Telenet een omzet van 2,53 miljard euro en een nettowinst van (amper) 252,2 miljoen euro.
Appels... peren. In elk geval, voor mij was deze discussie 4 maanden geleden al afgelopen, maar het staat je vrij er opnieuw wat leven in te blazen. (-;