Beantwoorden
Yvesvb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Programmatie klopt niet met tv gids

Hoe kan ik programma's opnemen als dit niet klopt met de tv gids. Als ik kijk naar zender zes speeld lucifer maar Telenet geeft aan two and a half men.

Bij tv gids op de site van zes schrijven ze wel lucifer

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie klopt niet met tv gids

Klopt, heb het zelf even getest en inderdaad, de gids zegt "2,5 men" maar er speelt effectief "Lucifer".


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie klopt niet met tv gids

Nu, ik stel vast dat er de laatste tijd wel meer problemen zijn met de gids die niet overeenstemt met de realiteit. Meestal gaat het dan wel om het tijdstip.

 

Dit is zeker niet steeds de fout van Telenet. Wanneer de zenders laattijdig of nooit wijzigingen doorgeven kan dat ook niet in de programmagids opgenomen worden hé ...

 

En technische problemen bij Telenet, dat kan ook altijd.

 

Leuk is het niet, maar s**t happens ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie klopt niet met tv gids

@Yvesvb 

Als het gaat over opnemen met de Digicorder, dan kan je opnemen door ingeven van kanaal, begintijdstip en eindtijdstip.

Met de TV-Box is dit niet mogelijk.