Beantwoorden
Stevendc
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
O dierbaar België.. Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Twee handen vol!

Quantico seizoen 3 in de tv theek

De afleveringen van het 3de seizoen van Quantico in de TV theek op de Telenet TV box kloppen niet. Aflevering 2 is bvb aflevering 4...

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Quantico seizoen 3 in de tv theek

@Stevendc 

Het probleem is, als men dat niet gezien heeft, men daar geen oordeel kan over vellen. Zelfs als men dat wel gezien heeft kan men er nog niets aan veranderen.

Jij weet het blijkbaar wel en je kan dat best doorgeven aan Telenet. Best via sociale media. Op die manier is het voor de betreffende diensten eenvoudiger om het op orde te krijgen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Quantico seizoen 3 in de tv theek

@louishufk helemaal correct. @Stevendc stuur je bevindingen zeker door naar de collega's via Facebook of Twitter, dan laten zij dit nakijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Sib
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Quantico seizoen 3 in de tv theek

Hallo!

 

Ik merkte dit ook net op.
Hoewel er door Telenet is aangeduid dat dit zou opgelost zijn, is dit helaas nog steeds niet zo.

Mocht je nog willen verder kijken: ik deed - zoals het Quanticoteam het zou doen 🧐😅 - wat opzoekingswerk en kwam erachter dat aflevering 12 op Play eigenlijk aflevering 2 uit het seizoen is en aflevering 13 bijgevolg dus eigenlijk aflevering 3. Daarna kan je gewoon weer vanaf aflevering 2 op Play verder kijken (want dat is dan eigenlijk aflevering 4). 
Ik heb alle titels van de afleveringen gecontroleerd (beginnen te kijken na de recap) en it checks out! 😀


Dus bij deze "echt" opgelost! 😉

 

Veel kijkplezier!

Stevendc
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
O dierbaar België.. Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Twee handen vol!

Quantico seizoen 3 in de tv theek

Hoi Sib,

 

Ja klopt, zo was het mij ook gelukt de serie uit te kijken. Zonde was dan wel dat je via de "wat gebeurde eerder" al wat gespoild was, ma bon 😉

 

 

 

0 Likes
Lunae1983
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Quantico seizoen 3 in de tv theek

De juiste volgorde is 1,6,7,10,11,12,13,8,9,2,3,4,5