Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Reactie Amazon betreffende de vele Franse content voor Belgische (Vlaamse) abonnees: 

Ik kan begrijpen dat je je ergert aan het Franstalige aanbod op PrimeVideo bij je Prime lidmaatschap via Amazon.com.be en dat je een groter Nederlandstalig aanbod wilt hebben.

Vanwege licentiebeperkingen voor content kan de selectie titels die wordt weergegeven in onze Prime Video-catalogus per geografische locatie verschillen.

PrimeVideo werd aanvankelijk in België aangeboden via Prime van Amazon.fr voordat het via Prime van Amazon.de en Amazon.nl aangeboden werd. Daardoor is men bij het aanvragen van de licenties voornamelijk uitgegaan van het Franstalige gedeelte van België. Hierdoor hebben we nog niet alle licenties voor het Nederlandstalige aanbod verkregen voor België.

We werken voortdurend samen met onze partners om onze catalogus te verbeteren en er zo voor te zorgen dat Prime Video-leden toegang hebben tot de best mogelijke selectie films en tv-series.

Mede door feedback van klanten zoals jij en natuurlijk de komst van Belgische Amazon, werken we er op dit moment hard aan om de Nederlandstalige selectie op PrimeVideo.com te verbeteren.

Als je gemakkelijk wilt zien welke titels op dit moment in jouw gewenste taal beschikbaar zijn, dan kun je in de Prime Video app kiezen bij "Kijk in je eigen taal" voor de gewenste taal. Op deze manier zie je geen video's of series die bijvoorbeeld alleen in het Frans worden aangeboden. 

Erop vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wens ik je een fijne dag.


Bedankt voor je feedback. Gebruik de onderstaande links om je ervaring van vandaag met ons te delen.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Prime Video

Follow the White Rabbit
35 reacties
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 277
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@Master-Magic ge kunt u NL abbo probleemloos overzetten naar een Belgisch als je gewoon surft naar:

https://www.primevideo.com/region/eu/offers/nonprimehomepage/ref=dv_web_force_root

log in met je bestaande account en alles wordt netjes overgezet zelfs je kijkgeschiedenis, nu kan je zelfs per jaar betalen.

zelfs je resterend bedrag van u NL abbo wordt probleemloos terugbetaald, via Mastercard toch

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@TRL 

Mn abbo vervalt de komende week, heb nog een Belgisch account met een ander email adres, ga die eens activeren weer en m’n nl account stopzetten, kunnen dan eens testen of het mgm aanbod echt de moeite is naast het prime aanbod.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 277
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@Master-Magic waarom verschillende accounts, is 1 account te makkelijk? 😉 ik heb al jaren 1 account en ik kan bestellen waar ik wil, is dat nu de Amerikaanse, Britse, Franse, Duitse, Nederlandse of Belgische versie van Amazon maakt niet uit...

als ik me nog herinner heb ik mijn account aangemaakt via de Britse versie vele jaren terug

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@TRL 

Er zit verschil in aanbod van films tussen de nl versie en de be versie, vandaag gecheckt en mgm en filmbox eens testen 14 dagen, filmbox is zeer weinig in het aanbod, en mgm is veel oude films met een Franse en Nederlandse versie van de films, merk ook enkele films op zonder nl subs.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

Had de 14 dagen proefversie van channel FEAR genomen, vooral heel veel pure bagger, morgen laatste dag, betaal ik ni voor se, zelfs tijdens deze proefperiode 5 films gezien en allemaal films die 1/10-3/10 kregen en ook op Moviemeters en IMDb hebben deze erg lage scores, 2 en 3tjes.

Van MGM+ ga ik de proefversie ook nog is nemen. Maar Prime Video moet het vooral van zn sterke originals series hebben en de lage prijs van €2.99/m

Follow the White Rabbit
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reactie van Amazon op FR-content op Prime Video België

@Umbra666 heb naast Prime MGM+ genomen als test en Filmbox, Filmbox is in stereo en veel kinderfilms enkel Nederlands gesproken meer niet en veel geen ondertitels, heb deze al opgezegd, voordeel is wel, als je een test periode opzegt voor de periode van 14 dagen nog niet voorbij is wordt dit pas opgezegd als je de datum bereikt hebt van 14 dagen testen.

dus je kan verder kijken naar films van je test periode en op de dag dat je 14 dagen vervalt is je test ook weg en wordt de betaling niet gevraagd.

er zitten op MGM+ enkele pareltjes, maar je moet ze zoeken wel.

en voor horror fans zit The Polterheist op, de retro klassiekers dat nog eens leuk is om te bekijken, maar denk dat ze zicht vergist hebben, poltergeist 1 is de nieuwe versie en 2 en 3 de oude.

de eerste oude versie is dan te huur of te koop aangeboden in de lijst, ik had anders verwacht eigenlijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes