24753
netweters
|
152365
antwoorden
|
20696
vragen
|
@William_L als ik kijk op https://www.yeloplay.be/series/recent-toegevoegd/albatros/seizoen-1/aflevering-1
dan zie ik ze staan, kijk je via de telenet box, kan zijn dat deze morgen er pas opstaat of iets later.
Aflevering 3 heeft al een streamingsprobleem en werkt dus niet, alle andere afleveringen wel.
Sorry, maar ik lees op de Facebook pagina dat heel wat mensen dit probleem hebben..., moeten die nu één voor één de helpdesk bellen (en heel geduldig zijn)?
Is er al nieuws hierover? We keken gisteren via Yugo probleemloos naar de eerste 2 afleveringen (echt goed, trouwens) en zouden graag vanavond kunnen verderkijken...
Hoi Tae
Is er al nieuws? Ik kan nog steeds enkel de trailer zien..
We zijn nu 4 dagen verder, en nog steeds geen oplossing in zicht (hoorde ik vandaag)...
Hier ook nog steeds niet.
Zaterdag opgebeld naar de klantendienst, het zou helpen met de TV box aan- en uit te schakelen. Nog steeds enkel de trailer te zien... Jammer, speciaal Play aangekocht om deze serie te bekijken en nu ben ik er niets mee...
Nog steeds ‘in onderzoek’ vermoed ik? Speciaal 2 weken gratis play geïnstalleerd hiervoor. Zou wel jammer zijn dat het net nu niet lukt... geeft weinig motivatie om te blijven abonneren.
Negen dagen later en nog steeds geen oplossing? Dat kan toch niet voor een firma zoals Telenet? Wanneer zal dit eindelijk in orde komen?