Beantwoorden
RD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Serie Castle niet meer in play?

Ik vind de serie "Castle" niet meer in het aanbod van Play? Kan dit? 

Bedankt voor feedback!

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Serie Castle niet meer in play?

Ik heb even yelo play uitgepluisd en heb Castle enkel gevonden als een lopende reeks op vijf TV. Niet in Play (en ook niet in Play More) dus ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Serie Castle niet meer in play?

@RD1

 

Dat is best mogelijk. Als ik mij niet vergis stond onderaan dat deze beschikbaar waren tot 30 november 2017. Afhankelijk van de deals die Telenet heeft met de diverse producenten, zijn de tijden wanneer bepaalde series/films beschikbaar zijn beperkt. Je kan altijd terecht op de Facebook pagina toegewijd aan Telenet Play (More)( https://www.facebook.com/telenetplay/ ) kan je altijd terecht voor vragen omtrent de beschikbaarheid van series en films.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
RD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Serie Castle niet meer in play?

Thx, heb idd berichtje gedaan via FB naar Play om eens te horen. Mss toch tijd om ipv Play over te stappen naar Netflix... Kan ik tenminste alles ook op laptop bekijken (lukt nu niet met een heel deel van mijn opnames ) en is er een groot aanbod van series en films zonder te moeten overstappen naar een nog duurder abonnement. 

Maar zoals gezegd, bedankt voor feedback!!!

0 Likes