Beantwoorden
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

ik had vroeger play, welke naar streamz is omgezet en gewoon via de digicorder kan bekeken worden zoals vroeger play.  nu wou ik streamz+ bestellen en zegt de medewerker dat die niet zoals streamz via de digicorder kan bekeken worden. dat je streamz+ via de PC moet streamen naar de tv.  iets wat ik niet wil.  blijkbaar kan ik, als ik rechtstreeks via de digicorder wil kijken zoals het vroeger was, enkel kiezen tussen streamz en play more en niet voor streamz+.

is dit correct ?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: streamz(+)

0 Likes
32 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

Dit klopt niet, Streamz+ kan perfect via de digicorder bekekenen worden (indien bij Telenet besteld). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

@cercle  zelf heb ik Streamz+ en ik kan gewoon op de tv box kijken naar het aanbod van films die er zijn in de tv theek. Als het specifiek gaat om de app of de website van Streamz+ die kan je dan bekijken op de pc of streamen. Dus als je Streamz+ neemt kan je wel degelijk kijken naar het aanbod van films en series op je digicorder. Enkel het verschil maakt hem dat je bij Play More extra themakanalen hebt die je nu niet meer kan ontvangen met de play. Streamz+ is alles van Streamz erbij dus alles in totaal zoals vroeger play en play more. Had je play more dan had je ook alles wat in de play zat toegankelijk. Maar zoals ik al zei je hebt dan de extra themakanalen niet meer die vallen weg bij enkel Streamz+ dan zou je Play more moeten nemen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

volgens de medewerker aan de telefoon niet. net wat gezocht op het net en wat je zegt klopt.  zou gewoon via de digicorder moeten werken.  werkt alleen niet via de digicorder als je via streamz.be besteld.  maar wel als je rechtstreeks via telenet besteld.

de extra themazenders hoef ik niet, en dat is toch, behalve de prijs, het enige verschil tussen streamz+ en playmore ?

ga nog eens bellen en hopen dat ik een andere medewerker aan de lijn krijg 🙂

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

@cercle  als je besteld via Streamz zelf heb je inderdaad niks op je digicorder. Je hebt Telenet dus als je daar besteld dan heb je deze wel op je digicorder. Je mag bellen maar onze antwoorden kloppen. Had hiervoor Play more ben pas recent naar Streamz+ gegaan. Het verschil tussen de twee is :

 

* de prijs want Play more kost € 25 per maand en Streamz+ € 20 per maand

* je hebt in Play More de themakanalen die zitten niet in Streamz+ 

 

Als je enkel Streamz+ besteld buiten telenet om heb je ook geen 7 terug kijk tv dat is wel bij Telenet als je daar Streamz+ neemt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?


@cercle  schreef:

de extra themazenders hoef ik niet, en dat is toch, behalve de prijs, het enige verschil tussen streamz+ en playmore ?


De themazenders (die in de vroegere Play zaten) heb je inderdaad niet.

Maar vergeet ook niet de Play More posten (300 tem 305), de oude 'Filmnet'-kanalen zeg maar.

Voor mij zijn die de extra 5 euro wel waard. De films/series die daarop uitgezonden worden kan je ook opnemen.

0 Likes
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

heb gebeld in de hoop dat een andere medewerker het wel goed zou kunnen doen.

en inderdaad, de vorige medewerker heeft een foutje gemaakt.  ondertussen had ie al playmore geactiveerd, deze is nu gedeactiveerd en streamz+ is geactiveerd

nu een halfuurtje wachten en zien of alles werkt

cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

die zenders geven toch hetzelfde als wat je via de tv-theek kan bekijken ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

@cercle  weet niet wat je precies daarmee bedoeld maar aan je zenders veranderd er niks die blijven hetzelfde. Enkel die zenders van Play vallen weg zoals @RuZ  heeft vermeld. En natuurlijk je themazenders. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

ruz had het over de zenders 300 tot 305

en wat daar wordt uitgezonden is toch net hetzelfde als wat je via de tv-theek kan bekijken

had een paar jaar terug nog playmore en enige verschil op de zenders 300 tot 305 was dat een nieuwe film een dag eerder te bekijken was dan via de tv-theek

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

@cercle  voilà dus dat is wat je mist aan zenders. Voor de rest zal het nu wel in orde komen als het al geactiveerd is. Moest je naar de website gaan van Streamz dan kan je daar in loggen met je Telenet account. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cercle
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

net tv aangezet en is al in orde

heb ook al mail ontvangen met mijn nieuwe prijs, maar daar staat dat ik playmore heb besteld, dat zul dus nog via de vorige medewerker verstuurd zijn.

daar moet dus nog een aanpassing aan gebeuren

zien we wel op de volgende factuur

voornaamste is dat ik nu heb wat ik wou 🙂

bedankt iedereen voor de medewerking en prettige feestdagen

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

@cercle  de aanpassing heeft even tijd nodig er komt vanzelf een email met je 'opzeg' van Play More. Er zijn nu twee orders ingegeven en die dienen eerst allemaal verwerkt te worden dat kan 24 uur duren voor je de juiste informatie ziet. 

 

Fijne feestdagen voor jullie ook. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mrsmooth72
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
π-DAY! Happy New Year! Twee handen vol! Leesbeest!

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

Bij mij werkt dit ook niet.Telenet kan het niet oplossen.

Streamz+ app niet bereikbaar via tv box.

Enkel 12 suggestie films/series in tvtheek

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Streamz+ niet beschikbaar op Digicorder?

@Mrsmooth72  De streamz+ app is er ook niet via de tv box je kan daar gewoon naar tv theek en dan zie je daar al je films staan. De streamz+ app s enkel beschikbaar op smartphone en via de webbrowser. Als je in de tv theek geen films ziet staan herstart de tv box eens en ook eventueel de modem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes