24771
netweters
|
152593
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik vind het als streamz abonnee niet duidelijk wat ik nu wel kan kijken en wat niet.....
Als ik in de TV-theek rondkijk, dan kom ik geregeld films tegen waarvoor ik toch moet betalen !
Kan Telenet dit niet beter uit elkaar houden of doe ik misschien iets fout.
Ik heb een abbo op Streamz en wil dan zuiver en alleen kunnen zoeken tussen de films en de series die voor mijn abbo beschikbaar zijn !
Er mag dus wel wat meer onderscheid gemaakt worden tussen Streamz; Streamz+; A la carte enz !
Ligt dit aan mij, of ervaren jullie dit ook zo ?
Johnny.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opzeggen kies je zelf wel rekening houden van 2 dagen
Gemakkelijk via mijn telenet of bellen
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/streamz-of-play-more-opzeggen/
Is altijd goed geregeld
Raar zij zeggen van wel (pc)
https://customerservice.streamz.be/nl/knowledge/op-welke-toestellen-kun-je-streamz-gebruiken
@luc55 schreef:Raar zij zeggen van wel (pc)
https://customerservice.streamz.be/nl/knowledge/op-welke-toestellen-kun-je-streamz-gebruiken
Wel, ik zal het zo zeggen: ik heb daarnet geprobeerd om op de PC naar streamz te surfen en dan aan te loggen met mijn Telenet account en dat lukte niet. Ik moest een account aanmaken en een abbo nemen. Wat ik uiteraard niet gedaan heb ...
Of hebben wij twee hier een klein misverstand? Ik bedoelde dus dat aanloggen op PC niet lukte met een telenet account. Ik heb niet beweerd dat het niet kan om streamz op een PC te kijken.
@luc55 schreef:Streamz telenet werkt op alles (je betaald aan telenet )
Streamz via de website Streamz.be werkt niet op digibox ,digicorder en tv box
Ik had het dus over deze zin. Daar hoorde dus nog de PC bij. Met een Telenet account welteverstaan.
Als je streamz via telenet hebt kan je de smart tv app niet gebruiken
@Thailand schreef:Als je streamz via telenet hebt kan je de smart tv app niet gebruiken
Aha, OK, dat kon ik niet testen, ik heb geen smart TV. Hier heb ik vertrouwd op hetgeen ik reeds gelezen had van personen die wel een smart TV hebben (dacht ik). Verkeerd dus ...
Sorry dus voor het misverstand 😶
EDIT: Oeps net het antwoord van @m-jan20 gelezen ... ja jongens, ik kan hier dus niet meepraten hé, heb zo geen toestel ... Kunnen jullie het eens worden?
Idd ook op pc.. vergeten haha.
Je kan altijd opzeggen bij telenet inderdaad, voa mijn telenet duurt het 15min en je bent afgesloten.
Echter, als je zegt ik neem het maar om de 3 a 4 maand (vanwege pover aanbod, ieder zen slaak terzijde genomen) en je neemt het abbo en sluit direct weer af, ook al heb je volle pot betaald, je krijgt je betaalde maand niet verder te zien.
Zoals ik in vorige post zei, netflix, prime, disney+, streamz (van streamz zelf) die doen dat wel. Je krijgt waarvoor je betaald hebt. Dit is ook met playmore het geval, als je tevroeg afsluit kun je niet meer kijken, en sluit je optijd af kun je u laatste dagen niet meer zien.
Als je streamz hebt van telenet, kun je idd normaal op pc kijken via website van telenet tv. Met je streamz abbo van telenet kun je idd niet inloggen op streamz van streamz zelf.
Wat een bevalling lol streamz van streamz... Streamz van telenet lol
Bij telenet is het gemakkelijk op te zeggen, bij prox moet je contact nemen met streamz
daar moet je zelf je plan trekken en zien dat goed wordt uitgevoerd
Ik zie het probleem niet?
Als je een abbo aangaat of opzegt moet je toch zowizo zelf doen in meeste gevallen?
Vb. Streamz, Netflix, prime, disney+.... Gewoon inloggen en abbo stopzetten/suspenden.
Betalen gaat op 1 2 3 met online banking, stopzetten duurt 5sec?
@DeLLiAnO schreef:Als je streamz hebt van telenet, kun je idd normaal op pc kijken via website van telenet tv. Met je streamz abbo van telenet kun je idd niet inloggen op streamz van streamz zelf.
Fout:
De yelo bestaat niet meer opgelet met oude info van op de telenet website deze is niet up to date
Binnenkort wordt de nieuwe gelanceerd dan zal +- juist zijn