Beantwoorden
Stijn9
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Streamz stopgezet maar toch aangerekend.

Ik heb streamz twee keer stopgezet via de app maar twee keer op rij heeft het abonnement zichzelf geheractiveerd. Ik merkte dit telkens pas bij het ontvangen van de factuur. Als ik de Telenet app controleerde stond het de dag na het stopzetten wel nog correct. Ondertussen is het via de klantendienst definitief stopgezet. Nu moet ik alweer betalen voor een dienst die ik niet heb gebruikt door een fout bij telenet. Enige tips?

0 Likes
16 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@luc55  schreef:

Een domiciliëring is zeer veilig moest een fout zijn dat je niet gezien hebt heb je een recht voor terugbetaling

Dat is anders bij rechtstreekse betaling dan ben je akkoord gegaan

En fouten worden altijd terug betaald je bent als klant altijd zeer goed beschermd geweest

Een domiciliëring "zeer veilig"... Als jij dat wil geloven, mij goed, maar ik had een ("verplichte") domiciliëring bij Vlaamse Energieleverancier. Toen ze failliet gingen was ik net op tijd om een terugbetaling te krijgen van één maand. Het geld van de andere maand ben ik kwijt en de kans is zeer klein dat ik dat ooit zal terugzien.

Ik ontvang zoveel mogelijk facturen via Doccle en die maken het heel makkelijk om een (manuele) betaling uit te voeren én geven je een herinnering vóór de uiterste datum.

(Nu ja, dat is een heel andere discussie.)

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ze zijn failliet gegaan omdat de voorschotten nooit zijn aangepast heb dit ook meegemaakt eigenlijk heb je te weinig  betaald

Daarmee moet je opletten als ze alles willen verhogen dan kunnen er problemen zijn omdat er meer geld buiten gaat dat er binnen gaat

mensen trappen hier gelukkig niet in

(manuele) betaling dat is niet meer van deze tijd 1 vergeten een hoop kosten of een deurwaarder het is nu een sport geworden

0 Likes