41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Goeiemiddag,
Ik heb sinds maandag Streamz geactiveerd via mijn Telenet Login. Helaas moet ik vaststellen dat de streamz app niet geïntegreerd is op de TV Box maar alle content gewoon in de tv-theek zit.
Een gemiste kans want de tv-theek is hopeloos gedateerd qua UX, layout, ...
Nog erger is dat er verder geen enkele koppeling is met Streamz app/site: voortgang in series wordt niet gesynchroniseerd, kijklijst wordt niet gesyncroniseerd,...
Kortom: streamz is bij telenet echt niet meer dan play met wat extra aanbod...
Daarnaast: als ik Telenet TV app open op streamz te bekijken (want telenet tv zit in Free-G maar Streamz niet: begrijpe wie kan...) dan krijg ik die nieuwe series zelfs niet aangeboden op de homepage van tv-theek daar. Je moet al expliciet gaan zoeken naar bijv. 'Bende van Jan de Lichte'.
Kortom een gemiste kans...
Streamz is toch een joint-venture tss Telenet en DPG... spijtig dat de integratie niet verder gaat dan gewoon wat extra series in de gedateerde tv-theek te gooien
@FMisplon telenet is bezig met een update van de app, dit zal er de komende dagen wel zien aan te komen.
maar wat me duidelijk is volgens alle berichten dat ik las is dat de streamz app en de telenettv app los van elkaar staan,
dus alles van streamz kan je op je tv box zien en op de app ook met optie verder kijken.
het is omdat er voor klanten 2 opties bestaan om streamz te abonneren en kijken,
mensen met een telenet klanten abbo en klanten zonder, bv proximus klanten dat streamz willen gebruiken op de Android box V7.
Ze hadden gewoon dezelfde app op de tv box/digicorder kunnen zetten als de AndroidTV App, Apple TV App,...
Het is belachelijk dat als ik een serie begin te kijken op mobiel en ik wil verder kijken via de tv-box (tv-theek) dat ik moet zoeken waar ik ongeveer was in de serie...
Frederik
@FMisplon schreef:Ze hadden gewoon dezelfde app op de tv box/digicorder kunnen zetten als de AndroidTV App, Apple TV App,...
Het is belachelijk dat als ik een serie begin te kijken op mobiel en ik wil verder kijken via de tv-box (tv-theek) dat ik moet zoeken waar ik ongeveer was in de serie...
Als je de serie begint te kijken via de Yelo Play-app of Telenet TV-app zou je normaal op de decoder direct moeten kunnen inpikken waar je gebleven was. Indien je op je smartphone kijkt via de Streamz-app is dit idd niet het geval.
Ze hadden gewoon een Streamz app moeten aanbieden op de Digicorders/TV-Boxen (zoals Netflix). Dat de TV Theek & Streamz app niet syncroniseren, is eerder normaal te noemen aangezien deze op volledig verschillende systemen draaien. Beter alles apart houden dus.
Idd, de app had gewoon standalone moeten draaien op de tv-box (of digicorder). Ik begrijp uiteraard dat de tv-theek & streamz app aparte systemen zijn. Dus ze hadden idd streamz los op de tv box moeten zetten en de tv-theek behouden voor films en zo die je pay per view aankoopt.