|
26.507
netweters
|
164.915
antwoorden
|
|
22.134
vragen
|
Zou het niet interessant zijn als je nu zelf een zender kan kiezen ?
je moet verplicht playmore nemen om bepaalde zenders te zien, terwijl playmore oud en niet up to date is,
en dit moet ik totaal niet meer hoe dan ook.
ik keek graag naar
352: Discovery Science
355: Nat Geo WILD
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Tv Zenders
@teken dat zou op den duur meer kosten aan de klant dan nu, omdat bepaalde zenders amper gevraagd worden en de zender aan Telenet een hoge prijs vraagt voor een pakket van hun zenders zodat Telenet er anders niet uit geraakt om nog iets op te verdienen.
Nu zenden ze ook zenders uit in basis pakket ,waar we voor betalen ,waar veel belgen niks aan hebben ...
Israel,Turk, Maghreb,2M, Nick Ukraine..
Een appart pakket met zenders,zoals vroeger zonder Play More ,en goedkoper zou top zijn ..
van nat geo wild weet ik dat er zeer veel dingen staan op disney+,o.a. alle seizoenen van die veearts dr pol.
(en disney+ heb je al een abonnement zonder reclame voor 11 euro per maand).
van discovery science weet ik niet of je daarvoor alternatieven hebt,misschien via hbo max?weet het niet.
(hbo max heb je al voor zo'n 7-tal euro per maand,wel met reclame voor die prijs).
Vroeger heeft een aanbieder dit gedaan Snow heeft niet lang geduurd was veel duurder
En aan welke prijs zou dat moet voor de 2 zender 20 euro en wie gaat dat verschil bijpassen de zenders dat maar een paar mensen moeten hebben
Zal nu al moeilijk om er aan uit te geraken gelukkig stoppen er elke jaar er een paar is ook kostenbesparend