24.886
netweters
|
153.381
antwoorden
|
20.805
vragen
|
Net een enquete mogen invullen van Telenet.
Het is glashelder: play sports zal volgend jaar zonder dazn zijn. Ze waren aan het hinten welke prijs ik dan wel wou betalen (10,13 of 15 euro).
Zelfs een compensatiepakket (bv: met een streamingsdienst) kwam ter sprake.
Het is voor mij duidelijk, dazn zal je vanaf volgend seizoen apart mogen nemen.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play sports zal splitsen met dazn
kan je het volledig artikel in deze topic plaatsen?
Korte samenvatting van het artikel:
Bij ingewijden is te horen dat DAZN zowel Proximus als Telenet '10 à 15 procent' meer zou willen aanrekenen dan ze de voorbije vijf seizoenen betaalden.
750 000 abonnees zijn er in BE voor het Belgische voetbal en dat aandeel is aan het dalen.
Telenet wilt er alles aan doen om het Belgische voetbal onder PS te krijgen. Maar dit enkel voor een eerlijke prijs.
Dat Telenet de rechten van het Duitse voetbal gekocht hebben als drukkingsmiddel richting DAZN.
En dan nog wat over het verdwijnen van extra time en sports late night en dat DAZN hun eigen show wilt maken. (Ik zie daar dan de link met Karl Vannieuwkerke)
En dat het contract tussen DAZN en de Pro League nog niet getekend is.
En dat DAZN na jaren van miljardenverlies eindelijk rendabel wil worden
En veel valt ook af van Orange de grootste speler aan de Franstalige kant
En een kleinere speler tv vlaanderen deze zal het zeker hard spelen maar ze hebben hem nodig
Of dat KBC bank nog mee doet voor de live clips' met cruciale fases en goals weten we ook niet bracht dit iets op of niet voor Kbc
En waarom zijn ze verlieslatend? Wegens het absoluut willen hebben van de rechten en daar een waanzinnig bedrag voor betalen.
Dat klopt wat je zegt de grootste willen zijn
Dat is niet slim dat weten ze nu ook wel
En na corona is er ook veel verandert en voetbal is zeer uitgebreid en op veel zenders vrijdag start het weer op Vtm
En dat wordt voor sommige te veel aan een gans jaar alleen voetbal en de andere sporten staan ook in belangstelling via app of andere kanalen