Beantwoorden
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

We hebben hier al gemerkt dat we de geen programma kunnen terugkijken met de terugkijk knop.

Dat was heel gemakkelijk en je kon even het nieuws update van de vrt meepikken (rondom 22u).

Nu kan dat niet meer, ofwel moet je nu opnemen.

 

Waarom kunnen ze niet de terugkijk knop gratis in de basis abo van de digitale tv steken?

Waarom moet je verplicht een abo nemen om dat te hebben, hetzij abo van Play sports, play More ofwel streamz?

Waarom moet de klant nu voor alles betalen?

 

Titel aangepast door @Tae-Yoon | Vorige titel: Terugkijk verdwenen uit basis abo tv

11 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

Terugkijk TV is beschikbaar in WIGO (36u) & YUGO (7 dagen). Dit is ook inbegrepen in Streamz(+) & Play More (7 dagen). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

@K-330 

Uw vraag: Waarom moet de klant nu voor alles betalen?

Antwoord:

Een auto wordt niet gemaakt om mee te rijden, maar om geld te verdienen.

Een vliegtuig wordt niet gemaakt om te vliegen, maar om geld te verdienen.

...

Telenet volgt met zijn producten die logica.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

Terugkijk TV ! er komt zoal niks op.

Ik persoonlijk mis het niet.

0 Likes
CaroDW
Ex-Moderator
Berichten: 25
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! Say what?!

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

Hey! Ik heb je topic verplaatst naar het correcte bord. Zo is het sneller terug te vinden door andere Netweters. 

 


Caro | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

@K-330 

Ik heb eens gecontroleerd. Ik kan het laatavond journaal van 23 september gratis uitgesteld bekijken. Ik zie dat dit voorkomt in een lijst van 21 laatavond journaals en één keer los met de melding gratis. Als ik dat journaal wil bekijken in de lijst van 21 krijg ik de melding dat is Steamz moet om mij te abonneren op Streemz. Klik ik echter of datzelfde journaal, maar afzonderlijk vermeld als gratis.

 

Ik weet niet wanneer jij geprobeerd hebt, maar gisteren was het laatavondejournaal op één om 22:55. Het journaal is pas beschikbaar in uitgesteld kijken even nadat het journaal volledig gedaan is. Als ik me niet vergis zijn de nieuwsuitzendigen 24 uur beschikbaar. Mogelijk was het journaal van de dag voordien niet meer beschikbaar en dat van de dag zelf nog niet omdat het nog niet afgerond was.

 

Uiteraard kan ik me niet uitspreken over de juiste omstandigheden in uw geval. In elke geval met mijn abonnement waarbij ik enkel het basisaanbod heb en waarbij ik geen enkele optie heb die een uitbrieding van tv kijken inhoud, kan ik bevestigen dat je het laatavondjournaal nog altijd gratis uitgesteld kan bekijken.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

@janne_man dat is niet wat er bedoelt wordt (verwijzend naar met de terugkijk knop). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

@m-jan20 

@K-330 stelt drie vragen:

Waarom kunnen ze niet de terugkijk knop gratis in de basis abo van de digitale tv steken?

Waarom moet je verplicht een abo nemen om dat te hebben, hetzij abo van Play sports, play More ofwel streamz?

Waarom moet de klant nu voor alles betalen?

Uit de tweede en derde vraag, in de context van wat er vooraf staat, leidt ik af dat het doel van de vraagsteller is om gratis het Journaal uitgesteld te kunnen bekijken.

De eerste vraag is dan een middel om het doel te bereiken. 

Ik geef een antwoord op de tweede en op de derde vraag en geef een alternatief op de eerste vraag. Gewoon een ander middel om hetzelfde doel te bereiken. 

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

@janne_man het journaal kijken is denk ik slechts een voorbeeld 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv


@m-jan20  schreef:

@janne_man het journaal kijken is denk ik slechts een voorbeeld 


Men kan dat inderdaat zo interpreteren. Ik veronderstel (dus een zeer subjectieve interpretatie mijnentwege) dat de vraagsteller het voorbeeld gebruikt die hem het meest aan het hart ligt. Het is aan @K-330 om dit te verduidelijken. Over welk abonnement gaat het? Is er nu een ander abonnenement? Is dit vastgesteld door de overschakeling van Play naar Streamz? ...

Hoe meer informatie gegeven wordt, hoe minder geïnterpreteerd moet worden en hoe beter het antwoord.

0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv

Op dit moment hebben we alleen digitale tv zonder abonnement, zonder Play sports/More of streamz of andere abonnement. Als men één van deze abo's heeft, kan men 7 dagen terug kijken met de terugknop. En zonder deze abo, kan men een programma NIET terug kijken.

Alleen als men een bepaald programma opneemt, om het later te kunnen zien.

 

Men zou eigenlijk de terugkijk knop als apart aanbieden aan +- 3 euro (zoals bij Scarlet bijv.).

Dat zou mss veel kijkers blij maken.

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV verdwenen uit basis abo tv


@K-330  schreef:

...

Men zou eigenlijk de terugkijk knop als apart aanbieden aan +- 3 euro (zoals bij Scarlet bijv.).

Dat zou mss veel kijkers blij maken.


Dat klopt. Men zou bijvoorbeeld eveneens de prijs van het kabelabonnement (of van de Digitale tv) kunnen halveren. Als klant wil men uiteraard alles zo goedkoop mogelijk. 

Om niet te zeer ontgoocheld te geraken zal ik mijn wensen tot het realiseerbare beperken. Dat is echter mijn subjectieve keuze. Iedereen maakt de zijn.