24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Terugkijk tv werkt niet meer op de belgische zenders, op de andere zenders wel.
Hoe kan ik dit oplossen of zit dit niet meer in mijn play abbonement?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is een algemeen probleem. Telenet werkt aan een oplossing.
snel hoop ik, we betalen ervoor
Bij mij enkel op bepaalde zenders... En dan juist diegene dat ik wil herbekijken...
Bij mij is het sinds gisteren net andersom: terugkijk-tv werkt wel op de Belgische zenders, maar bv. niet op BBC Entertainment.
Het probleem met terugkijk-tv is opgelost. Alle informatie en alternatieven om je favoriete programma van gisterenavond toch nog te kijken, kan je hier lezen:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/terugkijk-tv-via-digitale-tv-was-even-niet-beschikbaar
@Suzyschreef:Het probleem met terugkijk-tv is opgelost. Alle informatie en alternatieven om je favoriete programma van gisterenavond toch nog te kijken, kan je hier lezen:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/terugkijk-tv-via-digitale-tv-was-even-niet-beschikbaar
Het werkt dus duidelijk niet voor de programma's van gisteren en deze morgen voor 9u.... Daarvoor moet je echt naar de TV-theek...
@BertXL, werkt de link nu wel? Hier is hij nog eens.
Het issue is inderdaad opgelost sinds deze ochtend. Maar de programma's die via terugkijk-tv beschikbaar waren tussen gisteren 14u00 en vandaag 9u00, blijven onbeschikbaar. Deze kunnen niet gerecupereerd worden, daarom dat er een andere mogelijkheid werd aangeboden door Telenet. Hierover meer in het artikel.
Ook vermeld ik graag zelf nog even dat enkel je digicorder issues met terugkijk-tv had, op Yelo Play werkte wel. Vergeet dus ook zeker niet dat je daar terecht kan om bepaalde programma's via terugkijk-tv te kijken. Let wel dat de hoeveel programma's dat werken via terugkijk-tv op Yelo Play t.o.v. de digicorder meer beperkt zijn vanwege rechten en restricties.
Hmmm bij mij is het probleem niet opgelost denk ik!? Ik snap er natúúrlijk ook niet veel van maar ik kan programma's van voor 15 maart ook niet herbekijken... (ook al heb ik uiteraard play). Vind dit wel lastig want na een week ben ik die ook kwijt... normaal zet ik dat in "mijntv" en dan zie ik zo alles binnen een week maar nu kan ik niets van de desbetreffende zenders nog herbekijken ... #groentje
@Ex-Netweterschreef:Hmmm bij mij is het probleem niet opgelost denk ik!? Ik snap er natúúrlijk ook niet veel van
maar ik kan programma's van voor 15 maart ook niet herbekijken... (ook al heb ik uiteraard play). Vind dit wel lastig want na een week ben ik die ook kwijt... normaal zet ik dat in "mijntv" en dan zie ik zo alles binnen een week maar nu kan ik niets van de desbetreffende zenders nog herbekijken ... #groentje
@Ex-NetweterKan je bijvoorbeeld het nieuws van vtm of vrt van gisterenavond wel nog bekijken via terugkijktv?
Ik kan wel het nieuws van gisteren terugzien, maar geen enkel programma van ‘mijn TV’. De optie ‘kijken’ staat er niet tussen.
Yeloplay werkt wel op mijn iPad, niet op de digibox.
@Ex-NetweterZijn dat programma's van donderdag? Deze kan je via de digicorder niet meer bekijken. Klik op de tekst hierboven voor meer uitleg.