Beantwoorden
Belin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tv theek aankoop bekijken op iPad werkt niet

We hebben een film aangekocht via “films à la carte” voor mijn dochter. Aankoop gebeurde via de tv. Echter kan mijn dochter de film niet kijken op haar Telenet app op de iPad. Ze zou geen abonnement hebben om deze film te zien en dient een pakket aan te kopen?? Vind hier geen oplossing voor ...…

0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv theek aankoop bekijken op iPad werkt niet

@Belin is ze ingelogd met hetzelfde login van jou ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Belin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tv theek aankoop bekijken op iPad werkt niet

Ja. En de aankoop is gebeurd via haar profiel. Telkens ze de film wil kijken op de iPad verschijnt de film op tv 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv theek aankoop bekijken op iPad werkt niet

@Belin 

Is die bestelling gebeurd via de tv-box?

Kijk eens naar de website: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/een-film-of-programma-bestellen-met-de-yelo-play-app-yelop...

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Belin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tv theek aankoop bekijken op iPad werkt niet

Ja. En de aankoop is gebeurd via haar profiel. Telkens ze de film wil kijken op de iPad verschijnt de film op tv 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv theek aankoop bekijken op iPad werkt niet

@Belin 

Heb je de bestelde film toegevoegd aan je kijklijst om hem later te bekijken?

Volgende link geen een filmpje met de wijze waarop je het moet organiseren.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-films-tv-programmas-en-series-opvragen/

Als de in de kijklijst opgenomen bestelling niet op ipad kan weergegeven worden kan je eens proberen uitleg vast te krijgen van de klantendienst.

Nog een kleine bemerking: De bestelling gebeurt op uw account. Welk profiel er geselecteerd is heeft hier geen invloed op.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes