24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
We hebben een film aangekocht via “films à la carte” voor mijn dochter. Aankoop gebeurde via de tv. Echter kan mijn dochter de film niet kijken op haar Telenet app op de iPad. Ze zou geen abonnement hebben om deze film te zien en dient een pakket aan te kopen?? Vind hier geen oplossing voor ...…
Ja. En de aankoop is gebeurd via haar profiel. Telkens ze de film wil kijken op de iPad verschijnt de film op tv
Is die bestelling gebeurd via de tv-box?
Kijk eens naar de website: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/een-film-of-programma-bestellen-met-de-yelo-play-app-yelop...
Ja. En de aankoop is gebeurd via haar profiel. Telkens ze de film wil kijken op de iPad verschijnt de film op tv
Heb je de bestelde film toegevoegd aan je kijklijst om hem later te bekijken?
Volgende link geen een filmpje met de wijze waarop je het moet organiseren.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-films-tv-programmas-en-series-opvragen/
Als de in de kijklijst opgenomen bestelling niet op ipad kan weergegeven worden kan je eens proberen uitleg vast te krijgen van de klantendienst.
Nog een kleine bemerking: De bestelling gebeurt op uw account. Welk profiel er geselecteerd is heeft hier geen invloed op.
Groeten