Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
wv0
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Verschil in het aanbod van Netflix per land

hoe komt het dat er veel reeksen die op netflix nl te zien zijn niet te vinden zijn op netflix belgie is op ieder land dan een verschilende netflix ? kan men dan ook veranderen van land ?

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: netflix

15 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Verschil in het aanbod van Netflix per land

@Dragon_Racing een film zien met optie Vlaamse taal is soms leuk, denk aan ice age bv waar je een dialect als taal kreeg en Chris van den durpel de taal had ingesproken, 

zo tekenfilms kunnen leuk zijn om dan in het Vlaams te kijken, dan kan je u concentreren op het beeld en de karakters beter bekijken en soms leuke kwinkslagen zien.

wie voorkeur heeft aan de originele taal Engels kan dan voor Engels kiezen.

ik zet m’n films op mijn NAS die ik koop, HD blurays en 4K versies en ik zet er altijd als er Vlaamse taal bij is deze er ook bij zodat ik altijd keuze heb tussen beide.

de Disney films zijn de laatste 2 jaar minder en minder met Vlaamse taal maar meestal wel Hollandse taal wat ik dan niet wil horen en de originele taal verkies.

heb ook eens Netflix op Engels gezet als taal en zie niet echt een verschil in aanbod.

denk dat die optie nu minder voordeel heeft dan bv vpn gebruiken waar je dan een veel groter verschil ziet met Netflix België.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400